You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wojna flag na polskim Steemit

in #polish6 years ago

Sam mam takiego "malicious flaggera". Generalnie całuje mnie po tyłku, a potem sprawdzam sobie, a on flagujesz WSZYSTKO nie tylko u mnie, ale i u innych tylko dlatego, że nie odwzajemniam jego uczuć do mnie i mu powiedziałem: nie podoba się to wypier... ;)

Sort:  

Społeczeństwo jest jak stado owiec. Dlatego większość ludzi czuje się bezpiecznie, kiedy inni dookoła myślą podobnie i robią to samo. Odnajdują oparcie w autorytetach, przekonaniach większości, grupach religijnych, subkulturach oraz w nieomylności nauk akademickich, a czują się zagrożeni opiniami ludzi, którzy podważają ustalony porządek.
Ale wilki chodzą własnymi ścieżkami i nie przejmują się opinią większości, nawet jak się trafią jakieś hejtujące barany ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58431.12
ETH 3142.83
USDT 1.00
SBD 2.43