You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mój UpVote Bot Już Pracuje (43K SP)

in #polish7 years ago

Ach bot tłumaczy upvote zaraz po tym jak tylko wrzuciłem film :P
trochę się zdziwiłem na pocztku.
Ja to tagu #reakcja w sumie to używałem/używam jak robię moją "reakcje na film" :D

Sort:  

I tak trzymać dalej, dlatego dodałem Cię do listy. Neokomunistyczny bełkot trzeba punktować (nie pochwalam przekleństw ale czasami nie da sie inaczej)

Powinieneś zastanowić się mmmmkkkk311 nad modyfikacją bota, bo nie wiem czy wiesz, ale głosując w pierwszej minucie na post zrzekasz się nagrody kuratorskiej za niego. Optymalnym momentem na głos jest 30 minuta, kiedy nagroda kuratorska jest największa. W ten sposób wraca do Ciebie cześć mocy twojego głosu w postaci SP. Czym lepiej wypromujesz post tym samym, tym lepiej zostaniesz wynagrodzony. Jeśli jednak nie zależy ci na nagrodzie kuratorskiej, to w porządku - cała kwota UpVote'a, przy głosowaniu w pierwszej minucie wędrować będzie do autora postu, a to bardzo z twojej strony miłe :)

Dzieki, trzeba będzie się zastanowić. To by powiększało moc bota

Za to wtedy autor dostaje więcej

A jak to jest ustawione w diosbot? Czy bot głosuje natychmiast czy dopiero po jakimś czasie?

Niestety nie mam tyle kasy, by włożyć w bota. Bot musi zarabiać, bo musi nagradzać więcej osób i to dużym głosem. Taki pechowy przypadek

Według mnie powinieneś ustawić ten głos po 25 minutach. Dzięki temu bot otrzymuje w pewnym sensie "efekt kuli śnieżnej" i robi się z każdym oddanym głosem większy. Dzięki czemu możesz potem np. zmniejszyć % głosu bota i nadal dawać głosy z $1 a rozdać ich dziennie nie 10 po 100% tylko 20 po 50%.

To teraz też wiem dlaczego od razu dostałem głos od Ciebie, chyba że sam od razu zagłosowałeś. Jeśli dodałeś mnie to dzięki.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59204.66
ETH 2526.28
USDT 1.00
SBD 2.52