Jeden rok

in #polish6 years ago

25 lipca został zapisany blok 14,004,912, a w nim transakcja e1dc8792137725be21f66629104ff9db9833b565. Tak zacząłem żywot na Steem.

26 lipca napisałem pierwszy komentarz, zaś 27 lipca przedstawiłem się.

Pamiętam ten chleb, byłem zdziwiony, że wyszło mi takie ładne nacięcie.

Po co ja tu w ogóle przyszedłem?

Jestem programistą, ale programowanie to nie jest moje hobby. Nie mam motywacji, aby uczyć się nowych rzeczy, a blokchain jest jedną z nich. Kiedy założyłem https://breadcentric.com, jednym z aspektów stało się dla mnie administrowanie serwerem. Na Steemit również liczyłem/liczę na to, że obcowanie z technologią, pozwoli mi ją nieco lepiej zrozumieć.

Dodatkową zaletą jest to, że utworzyłem sobie taki meta blog, gdzie mogę pisać na więcej tematów. Nie muszę trzymać dyscypliny, którą przyjąłem na tym własnym.

To, czego się nie spodziewałem, to że poznam tyle wspaniałych osób i że zostanę tu głównie dla nich. Trafiłem też na treści, dzięki którym mogę się uczyć nowych rzeczy.

Kogo i co pamiętam z tego roku?

Najpierw pamiętam @allaboutpastries - napisała cykl artykułów o składnikach w pieczeniu, które przetłumaczyłem na język polski.

Pamiętam @woman-on-the-wing, która prowadziła konkurs kulinarny, a obecnie skupia się na zdrowym odżywianiu.

Pamiętam jak dostałem absurdalnie wysokie upvote'y za wpisy o odświeżaniu zakwasów: raz i dwa

Pamiętam jak nagle wypączkowała polska społeczność. Czy ktoś jeszcze pamięta to?

Pamiętam jak w okolicy nowego roku STEEM się tak napompował, że konto było warto $1800.

Pamiętam jak @noisy, a potem @nicniezgrubłem (aniniezgubiłem) podali mnie jako przykład hobbysty-eksihibicjonisty, który publikuje w Steem.


Źródło: @buttpacker
Uwierzycie że od tamtego zdjęcia schudłem tak z pięć kilo?

Albo jak poszedłem na London Cryptocurrency Show, gdzie rozdawałem chleb takim fajnym ludziom jak @techslut, @stephenkendal, @anarcotech, @roxane, @allasyummyfood (i innym). Fajnie byłoby dać pół żytniego Nedowi w Krakowie. @noisy ma u mnie bochenek.

Co Ty pamiętasz o mnie?

I co dalej?

I nic. Tu nie ma wniosków. Nie chcę tu rzucać górnolotnych wniosków.

Chciałbym tylko powiedzieć, że jesteście w deseczkę. Bądźcie dalej fajni. Dziękuję.

Sort:  

Gratulacje! :)

Pamiętam jak się na wykopie zgadalismy i przyjechałem po chleb na Chiswick :)

:)
Jak coś to chleb jest, tylko za kałużę nie dowożę, więc pamiętaj na przyszłość.
Upiekłeś już chleb?

Nie mam gdzie :( na kostaryce będziemy długo w jednym miejscu to próbować będziemy

Mi też się zbliża rocznica pobytu tutaj. Niestety nie był on z mojej strony tak produktywny. Ciągle sobie myśle czego by tu nie zrobić na Steemita, a koniec końców nie wychodzi nic. Taki ze mnie leń. Anyways, Gratuluje ;)

Tam leń od razu. Czasem warto spać :)

ja pamiętam jeden z filmików (to pewnie ten o którym wspominasz), na którym @noisy wziął Cie tam jako sztandarowy przykład i dawajże:
"breadcentric to.., breadcentric tamto.."
i tak z pół godziny!.
choćby człowiek nie chciał, to zapamiętał, ech.
:))
także, myślę, ze bochenek to trochę słabo.
uczciwie byłby transport wagonu pieczywka.
:D
żartuję.
gratulacje!

A potem społeczność by mi wyrzucała, że Noisy nie prezentuje, bo się w drzwiach na konferencji nie mieści. Zacznijmy od bochenka!

aaa - społeczność!
racja, nie pomyślałam o społeczności.
dobro ogółu przede wszystkim! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63184.34
ETH 2560.17
USDT 1.00
SBD 2.72