You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 3 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago

Trzem osobom? Nie ma szans!

Najpierw trójka, której tekstów bardzo mi brakuje.
@lugoshi - czekam i wierzę, że wrócisz! Jesteś moim ulubionym "wierszokletą".
@dutmistrz - jeszcze trochę MOŻE dam radę wytrzymać, ale w końcu chyba sama wypowiem komuś wojnę, Secesyjną II.
@grzechotnik - śniadanie bez architektury nie syci, nie cieszy, nie pobudza. I want you back!

Trojka, której chcę coś powiedzieć TERAZ.
@wadera - jesteś najlepsza. Jesteś moim Prezesem i dbasz o mnie jak ojciec najlepszy - To pisałam ja - Jarząbek. I jeszcze jedno, bo w zeszłym tygodniu nie pisałam, mam zwolnienie. Niech nam żyje Wadera sto lat!!!
@romualdd - minął miesiąc... We łzach wpisu czekam i trwodze. Rozlały rzeki, pełne zwierza bory. I pełno zbójców na drodze.
@waran - nadal nie kupiłam odzienia wierzchniego. Bez porady modowej nie ogarnę tematu. "Siekiera na ramieniu, półkożuszek na grzbiecie, łapcie, czapka magierka, torba parciana na sznurku, ot...." elegantka.

I koniecznie trójka od różnych śmieszków na czacie.
@jacekw

@saunter

@nieidealna.mama - DZIENNA!

Sort:  

Jesteś moim Prezesem

To jest nas dwóch ❤️❤️❤️
Poddałam się dziś właśnie dlatego, że nie mogłam zdecydować o kim napisać... A tu przyszła @bowess i rozwaliła system :D

Obiecuję się poprawić! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56443.25
ETH 2493.88
USDT 1.00
SBD 2.23