You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zasady którymi się kieruję na Steemit

in #polish7 years ago (edited)

O ile upvotovanie swoich postów jeszcze rozumiem, bo chcesz żeby wynik fajnie wyglądał, tak mi sie przydarzyło, że napisałem komentarz, na który autor odpowiedzial, i sam sobie dał upvotea swojej odpowiedzi. Pewien Szkot też nikomu praktycznie nie dawał Upvoteów, wchodzę na jego curation awards, a tam spora część z upvotów danych samemu sobie. Takim ludziom więcej nie daję upv. Pazerniaki. Mam podobne zasady co Ty jednak nie flaguję, bo wiem, że Ci ludzie sami sie zaorają tym spamem oraz w zasadzie akceptuje przekleństwa we wpisie jeżeli są sporadyczne i mają faktyczną funkcje emocjonalną, a nie są przerywnikiem. Zapraszam do mojego nowego wpisu, może się spodoba :) https://steemit.com/polish/@bolgan/to-nie-bedzie-zwyczajny-post-z-okazji-200-followersow

Sort:  

przyznam szczerzę, że zdarza mi się samemu upvote'ować swoje komentarze, lecz robię to nie z chęci zysku, lecz wówczas, gdy chcę, by mój komentarz był jak najbardziej widziany. Jeżeli uważam, że mam coś wartościowego do wniesienia w bardzo ważnej dyskusji, to jestem gotów użyć swojego SteemPower, by podkreślić, że za moim zdaniem stoi też pracą na rzecz społeczności, którą musiałem włożyć by owy SteemPower posiadać.

Natomiast nawet w takich przypadkach używam tylko tyle głosu ile potrzebuje, by być wyżej, czasami jest to głos warty tylko kilka %.

Jeżeli to wpływa na pozycjonowanie komenta, to faktycznie zmienia postać rzeczy. Ja jeszcze dokładnie nie wiem jak to jest staram się, żeby mój voting power był między 80-100%, czasem to przekraczam.

Ja myślę to samo co @noisy. Robię upvote dla własnych komentarzy tylko w wyjątkowych sytuacjach ("dla dobra sprawy").

Upvoty na swoje komentarze działają jak pozycjonowanie. Przynajmniej w takim celu upvotuje swoje komentarze

Pozycjonowanie postu w danym tagu?

Komentarzy w danym wpisie, steemit sortuje komentarze względem $ zgromadzonych pod komentarzem

Ok, dzięki za info, w takim razie będę upvotował wszystko :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.028
BTC 60732.06
ETH 2345.63
USDT 1.00
SBD 2.46