You are viewing a single comment's thread from:

RE: proste śniadanie na bazie owsianki

in #polish6 years ago (edited)

"Problem polega na tym, że klasyczna owsianka na mleku bardzo szybko się nudzi" Mnie bardzo smakuję i tak prawie dziennie 125-150g już dłużej niż parę tygodni ;),czasem dodam cynamonu. Zasmakowało mi to tak jak ''szpitalne'' zupy mleczne. Ja robię proporcje 2:1 (2-mleko,1-płatki) na zimno i zostawiam na ok 2 godz od czasu do czasu mieszając. Bym zapomniał, płatki górskie nie błyskawiczne.

Sort:  

Wymagają aż dwóch godzin do przygotowania? Owsianka zawsze kojarzyła mi się z czymś wymagającym nie więcej niż 10 minut.

Wiesz ja zalewam zimnym mlekiem co dłużej trwa "wpijanie" w płatki. Jest idealne na drugie śniadanie. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63453.92
ETH 3283.73
USDT 1.00
SBD 3.89