Siema! Blockchainn00b z tej strony

in #polish7 years ago

Siema wszystkim!

Jestem na steemie już od kilkunastu tygodni, wrzuciłem już kilka kontentów, ale miałem się jeszcze okazji przywitać. Więc siema!

Tak naprawdę swoją pierwszą przymiarkę do steema miałem w Grudniu 2016, tuż po tym gdy zacząłem się interesować technologią blockchain. Odbiłem się wtedy jednak od rejestracji, bo nie dochodził do mnie SMS aktywacyjny.

Do tematu wróciłem na jesieni 2017, założyłem konto, dostałem SMS z kodem aktywującym i czekałem na ręczną aktywację ponad miesiąć. Ale finalnie mam już od jakiegoś czasu konto i wrzuciłem parę kontentów. Jak mój nick wskazuje kontent ode mnie będzie dotyczył głównie właśnie blockchaina i jego pochodnych. Do tej pory wrzuciłem kilka nagrań ze swojego kanału na YouTube, ale widzę, że tutaj chyba raczej trzeba coś pisać, aby chwyciło. Tak więc będę pisał. Raz na dwa, trzy dni o ciekawym zbliżającym się ICO.

A video będę publikował na swoim kanale na YT, na którym znajdują się głównie wywiady z ciekawymi projektami blockchainowymi (m.in. Lisk, Stellar czy AION) a w przyszłości będę się pojawiać również nagrania o ciekawych nadchodzących ICO. A już w sobotę wywiad z ciekawym polskim projektem Blockchain Hotels

Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49