"Dlaczego w ostatnim czasie nie oddawałem głosu na posty" - przetłumaczony post @anritco za jego zgodą

in #polish7 years ago

Najpierw formalności, 2 dni temu zauważyłem ten oto post
https://steemit.com/steemit/@anritco/why-i-haven-t-been-up-voting-that-much-lately-not-anymore-baby
Spodobał mi się i pomyślałem, że spodoba się również tutaj a zarazem może zapoczątkuje jakąś dyskusję na ten temat.
Zapytałem się go czy mógłbym go przetłumaczyć na Polski a on się zgodzi co podaje w linku jako weryfikację
https://steemit.com/steemit/@anritco/why-i-haven-t-been-up-voting-that-much-lately-not-anymore-baby#@anritco/re-billthecipher-re-anritco-why-i-haven-t-been-up-voting-that-much-lately-not-anymore-baby-20170629t162233660z

Część oficjalna


Witajcie
To tylko post zawierający informacje, więc nie będziecie mnie nienawidzić z powodu mojej małej aktywności ostatnimi czasy

Od kiedy wróciłem do Steemit nieco mniej niż dwa tygodnie temu, używam dużo z mojego SP do głosowania. Byłem tak szczęśliwy iż postanowiłem też przekazać tą radość za pomocą upvote!! Wtedy jednak sprawdziłem moją moc głosowania i była o wiele niższa niż sądziłem.


Source: steemitdb.com (like a week or more ago).

Głównie z powodu HF19, oczywiście nie narzekam, ależ skąd! Ponieważ daje możliwość wyboru!_ Ale pamiętaj: z wielką mocą głosu, przychodzi wielka odpowiedzialność._

Jak już wiesz, przestałem oddawać głos za głosem, ale mój plan ma to zmienić dzisiaj, ponieważ moja siła głosowania wzrasta ponownie do 90%. I może brzmieć tak: "Och, co za samolubny facet! Chce mieć tyle głosów, zanim ich użyje!"

I rzeczywiście to prawda, pozwól mi spisać trochę liczb:

  • Kiedy głosowałem (tuż za HF19) przy moich 100% dawałem trochę więcej niż 2$ za głos. Po tym jak spadła wartość głosu dawałem ledwo 30-40 centów za upvote z takim samym procentem głosu
  • Jeśli poczekam aż moja moc głosowania wzrośnie powyżej 90%, teraz mam okołó 80%, moc głosu urosłaby o 20 centów( lub odpowiadający procent głosu). Wszystkie te czynniki wpływają na moją wartość głosu.
  • Jeśli bym się nie dowiedział o tym teraz moja moc mogłaby ulec degradacji w jeszcze większym stopniu a ponowne odzyskanie mogłoby zająć tygodnie, ponieważ im większa moc tym szybciej się regeneruje

Krótka historia, byłoby lepiej dla nas wszystkich, abyśmy nie wyczerpiwali naszych rezerw Steem Power, klikając w upvote przy każdym poście, pomimo jej treści i po prostu odnotuj to, co czujemy, co zasługuje na to. Nauczyłem się tej lekcji, tracąc dużo tego i odzyskując ją w tym tygodniu poprzez trochę cierpliwości i zaprzestanie głosowania na te wszystkie super smaczne nagrody kuratora

Zobacz ... Potrzebujemy, abyś zaczął oczyszczać Steemit i utworzył z tego portalu, portal bardziej przyjazny i uczciwszy.**

Nie wierzysz mi? zobacz na to:

Jedna linia, 154$ w nagrodach, 239 głosów i cała horda botów ludzi celebrujących jego osobisty sukces. To oczywiście nie pomaga nikomu.

Ten osobisty i płytki sukces nie byłby możliwy bez pomocy tak wielu osobom ubóstwiającym jego. Jeśli jesteś podobny do tych osób, wystarczy kliknąć strzałkę upvote, ale nie rób tego. Nie rób tego. Daj swój głos ale tylko w tym momencie w którym uważasz, że ten post powininen go otrzymać. Nie prostytuuj się dla upvota. Nie oddawaj głosu bez przeczytania posta ponieważ obaj nie dostaniecie nic specjalnego w zamian. Utwórz ze Steemit lepsze miejsce a nie oborę dla świń gdzie każdy patrzy zrobi wszystko aby dostać parę centów i parę gramów uznania.

Zapraszam ciebie do skorzystania z głównej zasady, która prowadziła całe moje życie:

Bądz na tyle dobry aby inni nie mogli ciebie ignorować

Specjalne podziękowania dla @acidyo za skompletowanie danych do tego posta.

Thank you @anritco for being able to post your message further in the world



Jeśli ktoś ma rady na temat tłumaczenia chętnie je przyjmę,
mam też nadzieję iż uznacie ten post i zawartą w niej wiadomość za wartą uwagi

Sort:  

Trochę prawdy w tym jest, nie powinno się upvotowac postów nic nie wynoszącym, wielu ludzi poświęca sporo czasu aby napisać cos rzetelenego, a ktoś inny będzie postował często i marnej jakości, samemu trzeba wybrać czy warto gratyfikować taką treść.

Co do tlumaczenia to bardzo translacyjne, niektore zdania mogłeś nieco bardziej dostosować do normalnego szyku zdania, a sensu by to nie straciło.

Dałbym Upvote ale w obecnym świetle, muszę je oszczędzać🤷🏽‍♂️

Przekazuję mentalny UV ze względu na oszczędności i wrodzony minimalizm. +

Nie popadałbym w skrajności.

Z glosowaniem. Podany tu przyklad to skrajnosc debilizmu i rozdawnictwo majace na celu "odupvotowanie" przez tych, ktorym damy glos. Z drugiej strony po przeczytaniu mozna wpasc w manie "upvoty daje o 23:30 bo moze ktos napisze cos lepszego". Nie dalem zadnego up bez przeczytania, ale tez nie oczekuje ze dam up'a tylko jesli post bedzie nadawal sie na doktorat z astrofizyki. To mialem na mysli.

@mensphysique - nikt tu o tym nie pisze.

Pisze o moich odczuciach.

Ale to jest utopia, nawet jeśli nie bedziesz oddawal swojego glosu to 'wiekszość'=masa ludzi bedzie to robić bo tak sie robi na fb/youtube i innych spolecznościwkach. Wiara w fajne idee bez odpowiednich regul to glupota, nie uwazasz?

Hey! What a beautiful surprise!

Thank you so much for doing this amazing translation! I am really grateful that you want to spread the word through the community! We can do a lot from our really small and humble space and I believe that the patience and (let's call it) love that we give, comes back in other kinds of shape! (hopefully in Steem!)

Thanks again and keep the good work coming =))

*


Cześć! Co za niesamowita niespodzianka!

Bardzo Ci dziękuję za to tłumaczenie, jestem naprawdę wdzięczny! Możemy zrobić o wiele więcej dla naszej małej i przyjaznej społeczności i wierzę, że cierpliwośc i (nazwijmy to) miłość, którą rozdajemy, wraca do nas w innym kształcie! (mam nadzieję że w kształcie Steem)

Jeszcze raz wielkie dzięki i tak trzymaj =)

*

Siema, widzisz ja może trochę o czymś innym, od dłuższego czasu nie mogę się wybić ponad reputation 44, Ty widzę też tyle masz, jakiś plan jak to dźwignąć? Oraz pytanie numer dwa jakim cudem to się znalazło u mnie w zakładce hot na pierwszym miejscu? :P

Reputacja zależy od jakości głosów jakie dostajesz. Czyli km więcej wielorybów na ciebie głosuje tym większa reputację masz. Mniej więcej tak to działa, czy mam plan?

Rozumiem, w takim bądź razie nie ma konkretnego planu, trzeba robić swoje :) Dzięki i pozdrawiam, napisałbym coś więcej, ale trzeba się zbierać do pracy ;p

W związku z dużą ilością polskiego kontentu, na który chcę głosować, zostałem zmuszony do zejścia na 15% wartości głosu. Ty też tylko tyle dostaniesz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49