You are viewing a single comment's thread from:

RE: 250 SP dla opiekunów polskich tagów

in #polish6 years ago

Zgłaszam swoją kandydaturę do opieki nad tagiem #pl-sport . Tematy sportowe nie są mi obce, a że posiadam dużo wolnego czasu, będę mógł sumiennie podjąć się opieki nad tym tagiem. Dodatkowo będę prowadził cotygodniową gazetkę/podsumowanie z najciekawszymi wpisami z tego tagu.

Sort:  

Masz mój głos w tagu #pl-sport :)

Dziękuję za poparcie :)

Co oferuje jako opiekun tagu #pl-sport :

  • obiektywne ocenianie postów
  • dostępność przez 24h
  • nie małą wiedze z tematyki sportowej
  • cotygodniowe podsumowanie najciekawszych postów
  • wkład własny 130SP
  • odpowiedzialność ( będąc opiekunem tagu będzie to potrzebne )
  • Nie będę "marnował" dużo mocy na własne cele, gdyż nie dodaje zbyt dużej ilości postów.
  • Dodatkowo, najciekawsze wpisy będę zgłaszał do użytkownika lukmarcus, w celu umieszczenia ich w @ocd.

Obiecuję sumiennie wypełniać swoje obowiązki, a także wspomóc ten tag w rozwoju. Sportem interesuje się od zawsze, więc to będzie idealne miejsce dla mnie.

Graty! 👍 kuratorze😀

Dzięki, postaram się godnie pełnić moją funkcje ;)

Ponieważ mamy podobne zainteresowania to zrzekam się swojej kandydatury na rzecz kolegi @beleg dla mnie ważne jest żeby ktoś docenił tag #pl-sport i żeby posty nie znikały tak szybko jak się pojawiają. Do tego trzeba osoby z profesjonalnym podejściem a takim jest kolega @beleg.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53