You are viewing a single comment's thread from:

RE: Na Zdrowie !

in #polish6 years ago

Ja jestem na TAK.

Swoją wypowiedź argumentuję tym, iż liczyłem na mały zarobek na tej platformie, ale się przeliczyłem. Od początku mojego istnienia regularnie inwestuję w STEEM, abyście (i ja) mieli dobrze. Stąd mam tyle Steem Powera. Wrzuciłem w sumie w tę platformę przez pół roku około 2700 złotych , nie jest to dużo (to jest mniej więcej moja miesięczna wypłata) i dalej będę inwestować. Niestety nie jestem milionerem (gdybym był, to bym się w inwestowanie w Steem nie bawił - ze względu na dużą inflację) i nigdy nie będę.

Druga sprawa jest taka, że przez wiele lat tułałem się po platformach blogowych, licząc na to, że dam ludziom trochę wiedzy i rozrywki. Ta platforma stwarza warunki do płacenia za swoją pracę... teoretycznie. Człowiek stara się pisać dobre teksty, siedzi, czyta, sporządza notatki, potem poświęca czas na napisanie tekstu (jeden tekst 4 dni, drugi tekst kolejne 4 dni), a za każdy nie zarobi nawet 0,5 SBD (ok... 2 złote?), to jest śmiech na sali.

Jako inwestor w Steem mam prawo głosować na własne posty (oczywiście bez przesady), tym bardziej że rozdaję sporo upvote'ów i nie chomikuję Voting Power. Często głosuję z mocą 100%. Dopiero jak zjadę poniżej 50%, zapala mi się czerwona lampka.

Mało tego, zainwestowałem (oddelegowałem) 200 SP w @tipu i tego bota, o którym MK napisał na początku. Te grosze, które od nich dostaję, wrzucam z powrotem w Steem Power, abyście (i ja) mieli dobrze.

Sort:  

No ok, ale przez to, że zrobiłeś niektóre rzeczy twój głos jest bardziej śmieciowy.

Zgadza się, ale to stan chwilowy, ponieważ nadal będę kupować Steem. Też miałem w planach zakup większego pakietu pod koniec roku, tak jak zrobił to @kapitanpolak. Mam tylko nadzieję, że cena SBD nie poszybuje w kosmos, jak to miało miejsce pod koniec roku. Absolutne minimum do jakiego dążę, to przynajmniej siła głosu 0,1 SBD. Później się zobaczy :)

Ja pobyt tutaj traktuję bardziej poważnie i jako... lokatę długoterminową. Może coś z tego wyjdzie, może nie. Chciałbym choć troszkę pomóc twórcom, którzy robią dobry content (i przy okazji sobie też), aby więcej dostawali. Planuję też wspomóc @diosbot - a, który upvotuje dobre treści. Nie są to jakieś wysokie sumy, ale zawsze. Na razie oddelegowałem mu 10 SP, ale zamierzam przynajmniej o jedno 0 więcej.

Cześć. Za dużo to nie napisałeś tych postów. Fajna seria filmy które mną wstrząsnęły- myśle żebyś mógł to kontynuować. Niedocenione zostały artykuły o grach " Czy gry wzbudzają agresję" ( szkoda) marne 0.4$?? Po części nie dziwie Ci się. Zdjęcie ze steepshota więcej zarobi.

Zdjęcie ze steepshota u Ciebie, ale to też dlatego, że jesteś dosyć aktywny na Steemit i ludzie Ciebie rozpoznają i pamiętają i to też wpływa na to, że dają upvote. Przynajmniej ja mam takie odczucie.

Niestety czasu brak :( , pisanie "artykułów" zajmuje trochę czasu, ale seria będzie kontynuowana. Pomysłów mam jeszcze wiele, ale chyba musiałbym rzucić pracę zawodową, żeby poświęcić Steemitowi (żartuję) :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60445.30
ETH 2331.01
USDT 1.00
SBD 2.52