You are viewing a single comment's thread from:

RE: KSIĄŻKA TYGODNIA #10 "Robinson Crusoe" Daniel Defoe

in #polish6 years ago

Jedna z moich ulubionych lektur z podstawówki (bodajże z piątej klasy) tuż obok "Ani z Zielonego Wzgórza", "Tego obcego", "Krzyżaków" i "Szatana z siódmej klasy". Pamiętam, że czytało mi się lekko i książkę ukończyłem dosyć szybko.

Przyznaję, że nie lubiłem czytać książek w podstawówce, zwłaszcza dzieł Sienkiewicza, za wyjątkiem "Krzyżaków" :)

Jeśli chodzi o pytanie zadane na końcu to z jednej strony tak, z drugiej strony nie :)

Sort:  

Ja jakoś "Krzyżaków" nie za bardzo mogłem przetrawić. Język mnie odrzucał. Jakoś to przemęczyłem, ale bez przyjemności. Może warto by było teraz się z tym zmierzyć... Ale pozostałe lektury, które wymieniłeś również bardzo lubię!

"Dzieci z Bullerbyn" :)

Oj, czytało się :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55