You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mniej błędów, więcej głosów #5 Steemitowy savoir-vivre

in #polish6 years ago (edited)

Bardzo dobry artykuł. Żałuję, że dopiero teraz go odkryłem. Pomimo faktu, że już nie zarabia, ale upvote i tak poszedł :)

Pierwsza sprawa, pieniądze. Te zawsze do ludzi przemawiały. One powinny na Steemit być tylko "dodatkiem", a nie żeby były traktowane jako dodatkowe źródło przychodu. Dla mnie pieniądze to akurat sprawa drugorzędna.

Sam tutaj przyszedłem tutaj za @carrioner (dosyć kontrowersyjny twórca z YouTube, jedni go lubią, inni nie), ponieważ lubię go oglądać i sam czasami bywam tak wulgarny jak alter-ego, które on odgrywa. Sam też szukałem jakiejś alternatywy dla Facebooka i YouTube 'a. Jako, że lubię pisać i robiłem to od wczesnych lat życia, to też postanowiłem wrzucać swoje grafomańskie wypociny, nuż ktoś to zauważy i doceni.

Druga sprawa, plagiaty. Napisałem u @fervi co o tym myślę.

Jeżeli chodzi o to spamowanie, żebranie o łapki w górę, albo zasada "lajk za lajk", "sub za sub" to popieram w 100%. Zawsze mnie to denerwowało na YouTube. Jeśli coś mi się spodoba, to dam łapkę w górę. To samo liczy się subowania /followowania innych.

Sort:  

Dzięki! Fajnie, że wpis ciągle jest przydatny. To są oczywiście tylko sugestie, ale jednak jeżeli ktoś chce używać Steemita dłużej, popracować na swoją markę, to na pewno warto takie zasady wykorzystwać. Skojarzyło mi się z teleturniejem "1 z 10". "Tępienie" rywali nie jest zabronione regulaminem, ale widzowie znacznie wyżej oceniają uczestników, którzy wygrywają dzięki wysokiej liczbie punktów, a nie skutecznemu eliminowaniu innych. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97