Będzie czytańsko.

in #polish5 years ago

Nie można też żyć samym Actifitem i głupimi gierkami komouterowyni, dlatego też postanowiłem wykorzystać czas urlopu na czytanie. Gdyby się zdarzyły brzydsze i deszczowe dni, to jestem przygotowany. Ponadto mam jeszcze do napisania zaległe "recenzje" na temat książek "Skazy na pancerzach" Piotra Zychowicza (piszę od września), czy "Metro 2034" Dimitrija Glukhovsky'ego (piszę od lutego). Jeszcze w kolejce do przeczytania czekają książki : o gwałcie nankińskim polecona przez @lesiopm / @browery, "Archipelag Gułag" Aleksandra Sołżenicyna, "Rok 1984" George'a Orwella, "Ingmar Bergman. Miłość, seks i zdrada" Thomasa Sjoberga, ale nie mam kiedy.


Nowe nabytki :

  1. Swietłana Aleksijewicz - "Czarnobylska modlitwa".
  2. Matt Richards i Mark Langthorne - "Somebody to love. Życie, śmierć i spuścizna Freddiego Mercury'ego".
  3. Katarzyna Kubisiowska - "Szaflarska. Grać, aby żyć".

Tę pierwszą książkę miałem na oku od jakiegoś czasu, gdyż chciałbym zobaczyć katastrofę czarnobylską oczami zwykłych ludzi, chociażby Ludmiły Ignatienko, żony strażaka Vasilija, który zmarł na wskutek choroby popromiennej. Te dwie ostatnie książki to są stosunkowo nowe pozycje i wiem o nich tyle, co z oficjalnych opisów dystrybutorów. Książkę o Danucie Szaflarskiej postanowiłem kupić po zakochaniu się w filmie" Inny świat "Doroty Kędzierzawskiej, o którym pisałem pierwszą notkę na Steemit. Mam nadzieję, że dowiem się więcej o aktorce i ta lektura będzie dopełnieniem filmu. Jeśli chodzi o biografię Freddiego Mercurego, nie jest to pierwsza i zapewne nie ostatnia książka o tym muzyku. Trochę wiedzy o nim posiadałem dzięki książce Marka Blake'a" Queen. Królewska historia " i mam nadzieję, że też dowiem się o tej postaci więcej.

IMG_20190819_134551.jpg


IMG_20190819_134713.jpg

IMG_20190819_134702.jpg


IMG_20190819_134647.jpg

IMG_20190819_134642_20190819221337844.jpg


IMG_20190819_134625.jpg

IMG_20190819_134616.jpg

Sort:  

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Dziękuję bardzo :)

Właśnie zobaczyłam nowość, którą must have (w wolnym tłumaczeniu "mać muszę"). Na razie zerknęłam na stronę świataksiążki i chciałam zamówić, ale jeszcze trochę za droga. Poczekam, stanieje.

Podejrzewam, że mówisz o biografii Freddiego Mercury'ego i myślę, że to jest dobry pomysł.

Powiem tylko tyle, że jestem trochę zawiedziony tą książką, ponieważ sądziłem, że więcej napiszą o jego dzieciństwie i wczesnych latach. Wydaje mi się, że o jego wczesnych latach już więcej zostało napisane w "Królewskiej historii" Marka Blake'a, na której między innymi opierali się autorzy książki.

Więcej nic nie piszę, aby nie psuć niespodzianek. Najlepiej będzie poczekać, aż cena książki pójdzie w dół.

Już zamówiłam. Będzie w piątek.

Nie pozostaje mnie nic, jak tylko życzyć przyjemnej lektury. :)

Podziękowała :)

Aha. Jeszcze zapomniałem o "Paragrafie 22" Josepha Hellera, bo polecił mi kolega z pracy.

Niezła satyra na temat bezsensowności wojny (II WS) i ogólnie instytucji wojska. Chociaż też typ humoru mi nie podchodzi. Zacząłem czytać, ale nie skończyłem jeszcze.

Na skróty - obejrzyj najpierw film. Opisana tam rzeczywistość ciągle istnieje w naszych czasach. Symbolicznie.

Nie wiem, czy bym dał radę obejrzeć do końca :) Jeśli na filmie mają być takie męczące dialogi, które prowadzą do niczego (odpowiadanie pytaniem na pytanie i takie droczenie się), to ja podziękuję. :) A to, że książka jest ponadczasowa, to też słyszałem.

Już lepszy jest "Dzielny wojak Szwejk". Czytałem i widziałem film.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62784.34
ETH 3337.95
USDT 1.00
SBD 2.47