You are viewing a single comment's thread from:

RE: Będzie czytańsko.

in #polish5 years ago

Właśnie zobaczyłam nowość, którą must have (w wolnym tłumaczeniu "mać muszę"). Na razie zerknęłam na stronę świataksiążki i chciałam zamówić, ale jeszcze trochę za droga. Poczekam, stanieje.

Sort:  

Podejrzewam, że mówisz o biografii Freddiego Mercury'ego i myślę, że to jest dobry pomysł.

Powiem tylko tyle, że jestem trochę zawiedziony tą książką, ponieważ sądziłem, że więcej napiszą o jego dzieciństwie i wczesnych latach. Wydaje mi się, że o jego wczesnych latach już więcej zostało napisane w "Królewskiej historii" Marka Blake'a, na której między innymi opierali się autorzy książki.

Więcej nic nie piszę, aby nie psuć niespodzianek. Najlepiej będzie poczekać, aż cena książki pójdzie w dół.

Już zamówiłam. Będzie w piątek.

Nie pozostaje mnie nic, jak tylko życzyć przyjemnej lektury. :)

Podziękowała :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62900.39
ETH 3357.78
USDT 1.00
SBD 2.47