Witam!

in #polish6 years ago

Witam!
Jak na ten moment moje vlogi będą wyglądać jak mój poradnik do Dlive, gdyż mam słabą kamerkę (logitech c120). Planuje bliżej lata zakupić kamerkę logitech c922 + green screen bawełniany. Jak już to z rozmachem :D


Tak jak kiedyś pisałem, chce tworzyć vlogi... będą dotyczyć mnie i gier. Nawet myślałem by kręcić recenzje różnych gier.
Jeśli chodzi o montaż, to dotychczas montowałem programem Hitfilm express (darmowy, polecam), ale powoli zacznę uczyć się montować w programie Adobe Premiere Pro CC 2018.


W piątek, sobotę i niedziele mogą pojawić się nie profesjonalne nagrania, gdyż będę nagrywał telefonem... Raczej nie da rady przenieść komputera stacjonarnego pociągiem :p Będą to może vlogi lub coś innego. Jednakże pojawi się może jakiś gameplay przed wyjazdem.

Będę się też starał robić streamy na Twitch i Dlive za pomocą pewnej strony, która rozdziela strumień na kilka stron (...)

Tyle nowych wiadomości dotyczących mojego kanału. Widzimy się wkrótce!

Pozdrawiam, Bartchegard


Steemit blog: https://steemit.com/@bartchegardtv
Discord: discord.gg/GQTCBAd
Twitch: twitch.tv/bartchegardtv
Facebook: facebook.com/Bartchegard
YouTube: youtube.com/channel/UCYVzNBu_6bKFTNtoAithEMw?view_as=subscriber

Sort:  

Congratulations @bartchegardtv! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61275.32
ETH 2983.86
USDT 1.00
SBD 3.76