You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wyróżnione posty w #pl-filmy w ramach projektu "Perpetuum Mobile" #8

in #polish6 years ago

@kusior z całym szacunkiem do Ciebie, ale nikt nie nazwał waszej grupy mafią, bo widzę tutaj aluzję do mojego komentarza do postu @jozef230. Jeśli jednak chodzi Ci o mnie to proszę zacytuj fragment, gdzie nazywam sp-group mafią.

Sort:  

Z całym szacunkiem, ale nie zamierzałem czynić tutaj żadnych aluzji :) Spokojnie, bo o nic Cię nie oskarżam. Miałem zamiar tylko wyrazić sprzeciw temu, że w wielu komentarzach, postach czy wiadomościach na chatach, takie określenia pod naszym kierunkiem padają.

Rozumiem, że po wymianie komentarzy pod postem @jozef230 mogłeś odebrać wstawienie przeze mnie słowa mafia jako jakiś personalny prztyczek. Ale nie to było moim zamiarem. Po prostu nie rozumiem, dlaczego jesteśmy przez niektórych tak źle odbierani. I to wszystko.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57485.95
ETH 2901.27
USDT 1.00
SBD 3.67