You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pokaż swój talent: Popsuta Anshia?

in #polish6 years ago

Miałem też takiego kolegę, który wywijał dłonie, dotykając nimi przedramienia(w sumie nie wiem jak to bardziej wytłumaczyć). W każdym razie zawsze przy takich widokach nasuwa mi się tylko: Aaaałłłłaaaaa 😋

Sort:  

Miałam kilka zdjęć sprzed lat jak się popisywałam różnymi sztuczkami, ale uznałam, że są w baaardzo słabej jakości i mało na nich widać. Jedno było takie, gdzie moje palce, śródręcze i przedramię tworzyły prawie kwadrat (bo jednego boku brakowało, a kostki palców nie mają zgięć w tych samych odległościach, żeby można było prostą ściankę zrobić z nich).
Dlatego na początku ostrzegałam, chociaż i tak to są dość delikatne zdjęcia, które praktycznie wszyscy mogą przeglądać bez obaw, to jednak osoby są różne i wiadomo :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54552.37
ETH 2295.79
USDT 1.00
SBD 2.30