Moje odpowiedzi do konkursu #pl-blog

in #polish6 years ago

Przyszedł czas i na mnie aby opublikować odpowiedzi do konkursu @rozku na tagu #pl-blog. Konkurs jest z nagrodami, także warto spróbować i wziąć w nim udział.

cartoon-3082809_1920.png
Źródło: Pixabay.com

Tymczasem zapraszam do zapoznania się z moimi dokończonymi zdaniami 😉

-Utwór mojego życia to... Nothing Else Matters - Metallica

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to... światło i mleko.

-Podróżowanie to dla mnie... relaks, o ile nie jestem kierowcą.

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę to... Sami Swoi ("Kargul! Podejdź no do płota!)

-Gdy mi smutno, to... sprzątam w domu (ciągle mam bałagan...) 😅

-Książka, która zmieniła moje życie to... Nad Niemnem, już nigdy nie zagłębiałem się w tego typu utwory.

-Mam ciarki, gdy... usłyszę nagle BUM, a nie wiem, gdzie jest moje dziecko.

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez... spania przynajmniej do 10:00, chociaż i tak to niemożliwe...

-Mój dom marzeń to... willa z basenem i dużym ogrodem z daleka od miejskiego zgiełku.

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem... niech sobie żyje własnym życiem. Powodzenia😉

-Mój szacunek wzbudza... postawienie się silniejszym, gdy Ci nie mają racji.

-Góry są dla mnie... zagadkowe, nieodkryte i... wysokie.

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to... zdobycie kupy forsy i wakacje do końca życia.

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak... parodia 6:30 w wykonaniu @carrioner hahaha🤣 polecam.

-Najprzyjemniejszy zapach to... zapach kawy o poranku... Kurde, mam nadzieję, że jest w lodówce mleko!

-Chciałbym aby ze świata zniknęło... całe zło i podatki, ale w sumie podatki to zło... czyli - podatki!!!

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to... dzień narodzin mojej córki.

Uff.. Wcale nie było tak strasznie. Jeśli chcesz również wziąć udział w konkursie, a nie wiesz co masz zrobić, wystarczy, że wejdziesz tutaj i znajdziesz potrzebne informacje.

Trzymam kciuki za innych uczestników i bawcie się dobrze.

Zapraszam również do @foodini. Pomóżmy i wspomóżmy jego FOODspedycję.

Sort:  

Congratulations @baro89! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65236.35
ETH 3483.12
USDT 1.00
SBD 2.51