1000+ obserwujących - dziękuję! 🙂

in #polish7 years ago

Dziś przekroczyłem barierę 1000 obserwujących. Dziękuję wszystkim polskojęzycznym użytkownikom Steemit, którzy śledzą moje wpisy. 🙂

Z tej okazji podzielę się grafiką, którą utworzyłem na podobnie urodziwą okoliczność na swój rozrywkowy fanpage Poniżej Pewnego Poziomu.

uśmiechnij 1000.jpg

No to zostawiam Was z tą myślą, nie mam nic do dodania. 😉

Jeśli spodobał Ci się ten post lub po prostu chcesz wyrazić swoje wsparcie w tym jakże trudnym dla mnie momencie, kliknij upvote i resteem. Dołącz również do obserwujących - drugi tysiąc sam się nie uciuła, a zakończenie działalności na pewno w tym nie pomaga. 😉

Moje inne wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Sort:  

Ja się zbliżam do 500, pewnie też coś skrobnę na ten temat, ale nie wiem czy wydźwięk będzie tak pozytywny jak w Twoim wpisie ;) W każdym razie gratki i życzę kolejnego tysiąca :)

Dzięki. Widzę, że już się udało dotrzeć do 500. Również gratuluję! :)

I ja również dziękuję :)

Gratulację, dorzucoam followa, do drugiego tysiaka :)

Haha, dzięki! Też kliknąłem follow. :)

Wow. Gratulacje, to świetny wynik. To musiało wymagać wiele pracy i codziennej konsekwencji... Pewnie teraz apetyt urósł? :)

Dzięki. Trzeba przyznać, że tak. ;)

Gratuluję doskonała. Wykonują one zadania, które są bardzo dobre i dlatego udało nam się osiągnąć tak wielu zwolenników, jest to nagroda za wytrwałość i wytrwałość, tak trzymać.

Dzięki i zarazem dzięki!?!

Gratulacje! Przy okazji, jaka masz srednia konwersje z tego 1000? Ile unikalnych glosow dostajesz w tygodniu?

Dzięki. Ciężko o miarodajną odpowiedź, bo publikuję dość nieregularnie. Ostatnio mam mniej więcej średnio 30 głosów na post, więc konwersja raczej słaba. :)

Ja też chcę! :) Hue hue, gratuluję i dokładam follow ;)Powodzenia!

Dzięki! Też życzę powodzenia i dokładam cegiełkę od siebie. :)

gratulacje! ja jestem nowa, ale myślę, że też się tu na dłużej rozgoszczę ;) upvoted no i powodzenia w kolejnym 1000... dodałam do obserwowanych

Dzięki! Również życzę powodzenia. :)

Skąd ty ich wszystkich wziąłeś? :)

Przyznam szczerze, że też mi się to jawi zagadką. Ale wciąż przybywają, nie będę narzekał. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05