You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Jedzenie] Kulinarny Wrocław: #zjedzburgera

in #polish7 years ago

Miałam kiedys interesujace doswiadczenie w ekskluzywnej restauracji na Florydzie...
Zamówiłam krewetki z ryżem.
Kiedy zaczęłam jeść, zobaczyłam, że w moim jedzeniu jest czarny kręcony włos...Zwrócilam uwagę kelnerowi. Przyszedł menager.
Przeproszono mnie i zaoferowano mi ten sam posiłek świeżo zrobiony...Nie miałam już zupełnie ochoty na jedzenie ale się zgodziłam, po czym powiedziałam do męża, że pewnie wróci do mnie to samo jedzenie na innym talerzu i trochę cieplejsze......
...a więc, przynieśli jedzenie i do tego jeszcze kupon na $25, przeprosili kolejny raz...inny talerz, cieplutkie, więcej ryżu niż poprzednio.....
Zaczynam moje śledztwo, czy to oby świeżo zrobione.....
Widelcem mieszam w ryżu i....niespodzianka!!!! Ogonek od krewetki, która zjadłam zanim znalazłam czarnego włosa.......

Sort:  

Wow, do ostatniego zdania myślałem sobie, że ktoś jednak szanuje klientów, a tu taka niespodzianka.... Jak to się w końcu skończyło?

Maż zapłacił za pozostałe jedzenie (moje nie)... i 0 napiwku
W drodze do wyjścia, daliśmy nasz kupon na $25 jakimś przypadkowym ludziom, oświadczyliśmy, że nie wrócimy tutaj więcej i wyszliśmy...

My niestety zapłaciliśmy z góry, a byliśmy głodni...

Czasem tak bywa....ale chyba lepiej byłoby dla nich gdyby oddali Wam pieniadze...mogli nie zadzierać!
a polskie przysłowie mówi: "Polak jak głodny, to jest zły."
wiec zrecenzowałeś ich jak na to zasłużyli.... ;))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58404.34
ETH 2367.70
USDT 1.00
SBD 2.45