You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak wzmocnic konto na Steemit, więcej Steem Power dzięki promocji Byteball.

in #polish6 years ago

Witaj :) A próbowałaś z kilku kont STEEM to zrobić? Bo u mnie wygląda na to, że z jednego urządzenia mogę tylko jedno konto STEEM użyć, nawet założenie nowego portfela na tym samym komputerze nie pomaga. Bot do drugiego konta przyjmuje opłatę i na tym się kończy...

Sort:  

Przenosisz zawartość folderu C:/Users/Astromaniak/AppData/Local/byteball w bezpieczne miejsce i po uruchomieniu aplikacji byteball masz w niej pusto i możesz działać dalej :)

Bardzo przydatna informacja, czyli mogę sobie tez w taki sposób przenieść wszystkie portfele na jeden komputer?

Tak. Ja jeszcze dla pewności, dla każdego portfela, przed jakimkolwiek przenoszeniem, robiłem backup z poziomu aplikacji.

Ok, tak tez zrobie dla bezpieczeństwa.

Jesteś wielki! działa:) 2 konta ponad 50 poziom zrobione! :)

Ja instalowałem na androidzie od nowa portfel, też działało :)

Na jednym urządzeniu nie udawało mi się, ale na szczęście mam kilka komputerów w domu plus telefony wiec nie zabrakło sprzętu. Popytaj na Steem.chat może ktoś tam podpowie jak to zrobić na jednym urządzeniu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63149.00
ETH 3156.91
USDT 1.00
SBD 3.85