Budowanie mojego konta STEEM oraz o tym jak promuję platformę.

in #polish6 years ago (edited)

Jak Wam idzie? Mi dobrze i wczoraj dołożyłem kolejną, większą cegiełkę do konta! Oto małe sprawozdanie z moich dziłań😉 Z racji tego, że jestem zwykłym człowiekiem na co dzień, nie mogę sobie pozwolić na zakup STEEM POWER za większe kwoty. Ale zrobię wiele, by zdobyć jak najwięcej upragnionego SP😍 Zobaczcie jak zmieniło się moje podejście do platformy od początku mojej aktywności.

building-1804030_960_720.jpg
źródło obrazka

Z początku zarobione SBD momentalnie wysyłałem na giełdę, by mieć dodatkowe środki do giełdowej gry. Na SP nie skupiałem się jakoś bardzo. Z czasem moje podejście się zmieniło, a wiara w STEEM urosła do tego stopnia, że w ostatnich 2 miesiącach zwiększyłem własny STEEM POWER praktycznie dwukrotnie!😁Końcem kwietnia miałem około 200, a wczoraj zamknąłem jedną pozycje na giełdzie i dokupiłem trochę, dobijając blisko 360 SP! Z początku mojej działalności na #polish, ja jak i kilku użytkowników, dostałem delegację 500 SP od @noisy, ostatnio wycofał je zapewne z racji projektu WISE. Nie mniej dziękuję bardzo za pół roku z większą mocą😉 Teraz chcę to odrobić we własnym SP i mam zamiar nie wypłacać już żadnego SBD z obu moich kont do minimum 1000 własnego SP😁 Co więcej liczę na jakieś większe sukcesy na giełdzie, które pozwolą dokupić jeszcze więcej mocy. A jeśli atrakcyjna cena STEEM się utrzyma, to po wypłacie zasilam BitBay za powiedzmy 1000 zł i ładuje w SP😎


źródło obrazka

Dlaczego tak wierzę w sukces STEEM? Ja to po prostu wiem! 1 milion kont. Myślicie, że obecna cena utrzyma się, gdy będzie np. 10 milionów użytkowników za kilka lat? Lepiej kupujcie puki tani... Liczę na to, że w przyszłości zarobki z pisania tu artykułów będą znacznie wyższe. Poza tym jeśli zauważyliście STEEM trzymany w SP, sam cały czas rośnie, zmniejszając wasze straty spowodowane jego inflacją! Tak więc zachęcam Was do zbierania SP i promuję naszą platformę gdzie tylko mogę. Przypomniałem sobie o mojej starej stronie na FB. Około 1000 obserwujących, może nie jest to wiele, ale proszę bardzo! 😁👇

https://pl-pl.facebook.com/Astroforum/

3.jpg

Poza tym prowadzę na FB działania mające na celu zainteresowanie platformą STEEM nowych ludzi przez pisanie o STEEM w wielu grupach kryptowalutowych oraz ogłoszenia na stronach o wszelkiego rodzaju pracy dodatkowej. Zachęcam w nich do pisania artykułów i ciekawszym osobom pomogę w starcie na platformie. Nawiązałem kontakt z pewną pisarką, która wpadła na pomysł publikacji tutaj swoich niewydanych książek w formie odcinkowych artykułów! Tak więc mogły by się tu zacząć pojawiać treści o naprawdę wysokiej jakości, których potrzebujemy. A Wy jak promujecie naszą platformę?

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam!

All rights reserved by @astromaniak 2018

Sort:  

Ostatnio też skupiłem trochę STEEM, uważam, że warto mieć silniejsze SP, można dzięki temu wspierać fajne posty. Niestety tak się składa, że społeczność postrzega użytkowników przez pryzmat ich SP, dopiero później patrzą na to co tworzysz.

To trochę racja, ale uważam, że moc powinna iść w parze z jakością. Raczej nie głosuję na kiepskie treści typu pojedyncze zdjęcia, tylko dlatego, że ktoś ma dużą moc.

Z tym się akurat zgadzam.

Nic Ci po śledzeniu użytkowników z wysokim SP, jeśli oni nie głosują na twoje komentarze/posty. Widzę, sporo jeleni, którzy piszą byle głupi komentarz pod postem jakiegoś wieloryba, tylko po to by dostać upvote (którego niemal nigdy nie dostają). Dopóki społeczność nie nauczy się prawidłowo korzystać ze steemit, to będziemy świadkami takich patologi.

Dlatego ich nie śledzę, a wolę sam budować swoje SP, już dawno wyleczyłem się z zabiegania o upvote od wielorybów, powoli robię swoje.

Bravo Ty! Ostatnio też ładuje w SP. Brak delegacji i brak suwaka to nie fajna sprawa😀 ale i tak trzeba dawać sobie rade. Dokładam cegiełke do twojego konta👊

Wielkie dzięki😁Liczę, że zbudujemy tu silną polską społeczność, do której będzie wędrować znaczna część puli nagród.

Z tą pisarką fajny pomysł. Myślę też, że jako polska społeczność steemit powinniśmy się wspierać i budować jak największą sieć "naczyń połączonych". To na pewno pomoże, a nie zaszkodzi :)

A ja dopiero zaczynam.
Ale już złapałem się na sprawdzaniu ceny STEEM :) By (ewentualnie) tanio podnieść swój SP (ktoś pisał, że inwestuje po 10% wypłaty - czyli ok. 270 zł)
Wierzę w ten projekt, i myślę o drobnym inwestowaniu.

Nawet drobne inwestycje po długim czasie mogą przynieść zaskakujące skutki. W STEEM podoba mi się to, że SP nie można wypłacić od tak. Zabezpiecza to przed sytuacja jaka ma miejsce w przypadku wielu kryptowalut, gdzie wieloryby tylko czekają, by nagle podczas dobrej okazji sprzedać dużą ilość coinów. STEEM POWER zabezpiecza tokeny STEEM przed nagłym spadkiem wartości.

Ja wolę nie kupować Steem. Wiele osób uważa to za eksperyment, który może upaść, a to nie naprawa optymizmem. Jednak polecam zwiększyć zarobki swoje na Steem <jakoś>

W sumie jak przy każdej nowej technologii, jakakolwiek inwestycja jest mocno ryzykowna. Nawet Bitcoin, który jest już starszy i stabilniejszy niż Steem, może upaść (ale raczej nie upadnie ;D).

Tak patrzę jak się zmienia moje saldo SP i to ile mogę dać z pomocą pojedynczego głosu. I na przestrzeni ostatniego miesiąca, może dwóch, siła mojego głosu spadła pomimo wzrostu ilości SP.
Teraz mimo posiadania 29SP siła głosu to około 0,003$ czyli tyle samo co w momencie gdy przekroczyłem barierę 15SP jakiś czas temu.
Trochę to frustrujące, bo ostatnio przerzucam SBD do SP a mimo to nie mam wzrostu wartości upvote-ów...

Cena głosu zależy od ceny STEEM. Przez ostatnie miesiące cena STEEM spadła o ~50% więc i siła twojego głosu również. I to dotyczy każdego, nie tylko Ciebie.

Dokładnie. Na to nie mamy wpływu. Raz jest lepiej, a raz gorzej. Trzeba czekać na lepsze czasy, gdy BTC zacznie znów iść w górę, wtedy będziemy lepiej zarabiać. Trzeba być wytrwałym i cierpliwym.

Cieszę się że myślimy podobnie!
Ja też staram się wzmocnić moje SP jak mogę, po cofnięciu delegacji od @noisy odzyskałam już suwak :)

Congratulations @astromaniak! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Gratulacje. Nigdy nie wypłaciłem ze Steemit zgromadzonych środków. Wszystko pakuje w SP. Kiedyś nawet wrzuciłem 250 zeta, ale już nie będę tego robił, wolę jakieś krypto zamienić na SP.
Dzięki Steemianom moje konto powoli rośnie i tak jestem zdziwiony, że tak ładnie.
Pozdrawiam i życzę wszystkim dużych wzrostów.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63103.76
ETH 2556.80
USDT 1.00
SBD 2.82