W labiryncie świata. IV konkurs pl-religia. GŁOSOWANIE

in #polish6 years ago (edited)




Witam serdecznie wszystkich Steemian zainteresowanych tematyką religijną i światopoglądową!


Ogromna niespodzianka


Czwarta edycja naszego konkursu wypadła świetnie. Mamy sześć prac, mimo że tym razem po raz pierwszy ja sam nie wziąłem udziału. Co jednak najbardziej mnie zaskoczyło i ucieszyło: połowa zgłoszeń to artykuły naszych Steemianek. Jak do tej pory nigdy żadna z naszych Pań z tagu #polish nie wzięła udziału w konkursie “W labiryncie świata” - a tym razem pojawiły się aż trzy!


Serdecznie witam! Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej i dzięki Wam nasz konkurs stanie się o wiele ciekawszy, wzbogaci się o nowe wymiary i tematy, niewidoczne z "męskiej perspektywy" ;)


Sukcesu w głosowaniu życzę oczywiście wszystkim uczestniczkom i uczestnikom bez wyjątku. Powodzenia!


Lista postów do głosowania


@mefio  Teoria ewolucji a kreacjonizm - nauka vs wiara
@katafrakt  Kościół kontra Ewolucja - o fałszywej dychotomii
@zwora  „Klisze pamięci” - niesamowita podróż do centrum zła. KL Auschwitz okiem byłego więźnia i wybitnego scenografa Mariana Kołodzieja
@julietlucy  Chciałam wierzyć żeby mieć łatwiej w życiu.
@annanowicka  Mysterium ozyriańskie i sąd Ozyrysa. W Labiryncie Świata IV - temat 3.
@kaysh Metodologia ciszy


Tag pl-religia i projekt WISE


Na koniec chciałem bardzo, bardzo podziękować naszemu @zwora za wytypowanie mnie na eksperta projektu WISE w zakresie chrześcijaństwa. Zdobyłem z tego co widzę kilkanaście głosów, a zatem jest szansa, że nasze Steemitowe delfiny przydzielą mi jakiś Steem Power do rozdawania w konkursie i na całym pl-religia. Nie wiem jeszcze, jak to się będzie konkretnie odbywać. Będę Was informował o rozwoju sytuacji.



Regulamin konkursu (w tym zasady głosowania) tutaj


Grafika pochodzi stąd


Sort:  

3 pkt - @katafrakt Kościół kontra Ewolucja - o fałszywej dychotomii
2 pkt - @kaysh Metodologia ciszy
1 pkt - @zwora „Klisze pamięci” - niesamowita podróż do centrum zła. KL Auschwitz okiem byłego więźnia i wybitnego scenografa Mariana Kołodzieja

Wielkie dzięki za głos ;)

Tak, głosujemy zawsze w komentarzach pod postem GŁOSOWANIE. Dzięki za udział!

Dziękuję :)

Dzięki wielkie!

3 pkt - @zwora „Klisze pamięci” - niesamowita podróż do centrum zła. KL Auschwitz okiem byłego więźnia i wybitnego scenografa Mariana Kołodzieja
2 pkt - @kaysh "Metodologia ciszy"
1 pkt - @mefio "Teoria ewolucji a kreacjonizm - nauka vs wiara"

3 pkt - @julietlucy - Chciałam wierzyć żeby mieć łatwiej w życiu.
2 pkt - @mefio - Teoria ewolucji a kreacjonizm - nauka vs wiara
1 pkt - @annanowicka - Mysterium ozyriańskie i sąd Ozyrysa.

Bardzo mi miło :) Dziękuję za 2 pkt :)

Dziękujemy za udział w naszym głosowaniu.

Dziękuję :)

3 pkty @mefio Teoria ewolucji a kreacjonizm - nauka vs wiara
2 pkty @julietlucy Chciałam wierzyć żeby mieć łatwiej w życiu.
1 pkt @katafrakt Kościół kontra Ewolucja - o fałszywej dychotomii

Wielkie dzięki! Bardzo mi miło :)

Dziękuję :)

3 pkt - @kaysh Metodologia ciszy
2 pkt - @katafrakt Kościół kontra Ewolucja - o fałszywej dychotomii
1 pkt dla @zwora "„Klisze pamięci” - niesamowita podróż do centrum zła. KL Auschwitz okiem byłego więźnia i wybitnego scenografa Mariana Kołodzieja"


Uwaga do postu @katafrakt`a:

Z tematu @assayer`a nie wydaje mi się by wynikało że to katolicy są zwolennikami kreacjonizmu, niemniej dobrze że ktoś w bardzo sprawny sposób uświadomił wszystkich którzy mieli przyjemność przeczytać ten tekst, że KK nie ma nic przeciwko ewolucji. Kreacjonizm to domena protestantów.

Katolicy natomiast przede wszystkim uważają że niezależnie od samej mechaniki "rodzenia" się świata stał za nią Plan i Istota Myśląca (Bóg), a więc że procesy ewolucji itd zostały zaprojektowane i wprawione w ruch przez Boga, stała za nimi Intencja, co więcej na pewnym etapie ewolucji Bóg tchnął nieśmiertelną duszę w człowieka. Problem jaki katolik może mieć z ewolucją to z jej odmianą która przestaje być jedynie nauką o przyrodzie a wchodzi w hm ideologię.
Polecam ten artykuł: http://www.katolik.pl/kosciol-wobec-ewolucji,1361,416,cz.html?s=1

3p - @zwora "„Klisze pamięci” - niesamowita podróż do centrum zła. KL Auschwitz okiem byłego więźnia i wybitnego scenografa Mariana Kołodzieja"
2p - @kaysh "Metodologia ciszy"
1p - @katafrakt Kościół kontra Ewolucja - o fałszywej dychotomii

Dziękuję za głos ;)

3 pkt @zwora „Klisze pamięci”
2 pkt @annanowicka Mysterium ozyriańskie i sąd Ozyrysa.
1 pkt @kaysh Metodologia ciszy

Nie ma za co @assayer :) Należało ci się jak mało komu ;) Temat tagu jest naprawdę świętny, bo są w nim bardzo ciekawe teksty! A teraz głosujemy :)

@mefio Teoria ewolucji a kreacjonizm - nauka vs wiara (3p.) - tematyka ;)
@katafrakt Kościół kontra Ewolucja - o fałszywej dychotomii (2p.) - tematyka :)
@julietlucy Chciałam wierzyć żeby mieć łatwiej w życiu - też tak czasem mam.

Muszę przyznać, że się nie spodziewałem :P Bardzo dziękuję za 3 pkt :)

Tematyka relacji wiary i nauki jest fascynująca. Naprawdealo kto zdaje sobie sprawę jak wiele elementów je łączy. Pozdrawiam!

Naprawdę mam nadzieję, że dzięki temu coś wysępię dla nas wszystkich z wise ;) Piszemy długie, trudne do przygotowania teksty i te parę centów, jakimi mogę je nagrodzić to o wiele za mało...

Fajnie że ludzie głosują , również na konkurencyjny post @pkocjan. Zobaczymy jak będzie jutro wyniki.

Dziękuję ;)

no i super.
będzie sie czytało!
to lubię.

Gdy przeczytasz, zagłosuj proszę. Uczestnicy konkursu dostają 3 punkty za udział w głosowaniu, a wszyscy inni - upvotes.

oczywiscie, ze tak, drogi @assayer.
głosowałam nawet nie zwabiona upvotami!!!
:)
nie ma tu, co prawda, tym razem tekstów moich 2-ch..
..yghmm.. ulubieńców-oponentów (trudno-świetnie, jak mawia M.Musierowicz),
ale damy rade i tak :))

Wiem, wiem: pamiętam przecież :)

Czekam z zainteresowaniem, co wybierzesz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63459.73
ETH 2599.77
USDT 1.00
SBD 2.78