You are viewing a single comment's thread from:

RE: Poznaliśmy Ekspertów! Czas zacząć głosowanie. Dodatkowy mini konkurs na najlepszego lobbystę :)

in #polish6 years ago (edited)

Nie wiem, czy inni wytrzymają Twoją dzisiejszą intensywną aktywność lobbistyczną Wilku, ale ja właśnie zostałem złamany :))))) Oddam jeden z moich głosów na @krasnalek, nie żebym był jakimś tam wielbicielem tematów prawniczych, ale żeby się nie udusić ze śmiechu...

Pozdrawiam!

P.S.

@noisy2 pls daj mu te lobb-nagrodę, nobody else is even close! (może się wtedy trochę uspokoi?)

Sort:  

Roztropny wybór.
Poza tym, dziekuję za troskę i zachęcam wszystkich członków społeczności do płacenia mi za milczenie. Nie tylko noisy jest odpowiedzialny za mój spojkój, lecz wszyscy Polacy. Szczególnie w ciężkich chwilach mudnialu

Racja. Masz tu upvote za 5 steemocentów ode mnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60763.26
ETH 2638.45
USDT 1.00
SBD 2.48