You are viewing a single comment's thread from:

RE: [STEEMIT] Kuratorstwo a sprawa Polska - moje 5 groszy

in #polish7 years ago

Dzięki @ cryptonull za włączenie się. To ja napisałem o tym darowanym koniu, więc moje zdanie o wszelkim zwracaniu się z reklamacjami do sponsorów znasz. :) Po przeczytaniu komentarza @grecki-bazar-ewy tym bardziej bym się takich reklamacji obawiał...

Natomiast masz w zupełności rację, że my sami, na przykład przy okazji rozmów o kuracji zagranicznej, możemy wpaść na różne sposoby, jak sami sobie możemy pomóc. Poczytaj komentarze pod wszystkimi trzema postami, zobaczysz.

Sort:  

Moim zdaniem nie powinniśmy obwiniać kuratorstwo za procent, jaki nam upvotują a przecież ich moc też nie jest wieczna. To tak jak ja bym miał mocne konto i ktoś powiedział mi, że jestem sknera, bo dałem 2%. Powinno dzielić się tak, aby większość mogła mieć korzyści, a nie... bo mi się należy. Widziałem konta, które nie z chodzą po niżej 80% (Vojting Pawer) i mają limit upvote rozdzielony tak, żeby każdego dnia tą samą siłą uderzyć. A mają naprawdę mocne konta. Na przykład @grecki-bazar-ewy świetny przykład nie domaga się bo Masz więcej. @assayer

 Patrząc bardziej generalnie, zamieszanie się zrobiło, bo wszyscy czekali na podbicia od @jrcornel i@donkeypong. Tymczasem oni podbijali jako/poprzez @planter @donkeypong @kevinwong i@analisa
I tak myśli większość. Te konta są podzielone tak, żeby wszyscy mieli pożytek.

Ale ja nigdzie nikogo nie obwiniam. To tylko jako ciekawostka w różnicy wartości głosu między noisym a donkeyem.
Nie mam nigdzie żalu ani problemu z tym, że ktoś dał mniej %. Dla mnie liczy się fakt zwrócenia uwagi nie ilość $$$

Dokładnie, zwrócili uwagę a nas zmyliły nieznane nam nicki. Myślę, że ten problem już wspólnie rozwiązaliśmy. Zobaczymy co się wydarzy w kolejnym głosowaniu :)

Przepraszam za pomyłkę. Musieliście się magicznie zamienić miejscami w mojej głowie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62205.55
ETH 2397.85
USDT 1.00
SBD 2.50