Gdzie ten kryzys? |Złoto|Nieruchomości|Giełda

in #polish4 years ago

Cześć

Powiem Ci szczerze. Obserwuję giełdę, złoto, kryptowaluty...
I zaczynam myśleć, że nie ma kryzysu...
Nawet ropa już rośnie.

image.png

Wracamy!


Nie wiem czy wiesz, ale 4 maja zostają otwarte hotele. To bardzo dobra wiadomość!
Mija właśnie drugi miesiąc naszej batalii. Dobre wiadomości mieszają się z... fatalnymi. Mimo wszystko, mam nadzieję, że się nie poddajesz i podobnie jak ja pracujesz jeszcze bardziej wytrwale nad utrzymaniem tego co udało się zbudować przez ostatnie lata.

Nie ukrywam, że dla mnie dzisiejszy dzień, czyli koniec miesiąca to czas na podejmowanie kolejnych, trudnych decyzji. Również rozmów. Rozmawiam ze wszystkimi. Klientami, pracownikami i właścicielami mieszkań, którymi zarządzam.

Aby łatwiej podjąć decyzje. Zrobiłem budżet. Okazuje się, że zyskałem na kryzysie. By była jasność, z nieruchomości kokosów nie ma. Będę z Tobą szczery... Firma w kwietniu osiągnęła ponownie, gorszy wynik. Tak, gorszy niż w marcu. Miesiąc temu wspominałem Ci, że po opłaceniu pracowników dla mnie nic nie zostaje. W tym miesiącu również mogę pomarzyć o wypłacie.

Mimo wszystko, pomagają mi inne źródła. Firma IT pozwoliła zarobić. Złoto, do którego namawiałem rok temu na moim vlogu mocno zyskało na wartości przez kryzys. Nawet kryptowaluty odbiły. Lada chwila halving i podobno to jest powodowem. Zobaczymy...

Dlaczego o tym piszę?


Liczę, że jeżeli masz obecnie ciężką sytuację to moja zmotywuje Cię do działania. Dywersyfikuj i rozwijaj się. Mam nadzieję, że nie przepalasz tzw. "koronaferii" na Netflixa.

Ja dodatkowy czas wykorzystuję na naukę. Postawiłem na odświeżenie wiedzy. IT i Zabbix. To tez trochę dywersyfikacja w razie gdyby okazało się, że wynajem nie będzie przynosić zysków przez dłuższy czas. A ta wiedza przyda się w firmie IT. Kto wie czy i tam nie będę musiał zmniejszyć kosztów? Poza tym, mocno uczę się "lejków" marketingowych i budowania lead magnet.
Tobie również to polecam.

Aha, Chcesz wiedzieć ile dostała moja firma w ramach Tarczy Antykryzysowej?
👇
👇
👇
👇
👇
👇
Zdradzam wszystko w tym filmie!

Trzymaj się i miłego dnia!
Arek

Sort:  

chyba ominęło Cie zamieszanie se STEEM Chińscy komuniści przejęli platformę i doszło do hardforka. klona swojego konta masz ma Hive logujesz się tymi samymi danymi

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63547.08
ETH 3070.13
USDT 1.00
SBD 3.83