Mój pierwszy post, czyli o coś o sobie i planach na to miejsce

in #polish6 years ago

Note for english readers: this is my introduction for Steemit community, i'm writing this in my mother language first, if u want me to write similar post in english - feel free to leave a comment with all kind of suggestions. Thanks!

Witaj społeczności Steemit!

Jest mi niezmiernie miło, że wreszcie mogę być częścią społeczności Steemit. Mam na imię Artur i jestem programistą od kilku lat, pełnoetatowym od dwóch. Interesuję się wszystkim co związane jest z aplikacjami webowymi, sukcesywnie próbując nowych rzeczy. Na co dzień piszę w PHP, co dla niektórych programistów piszących w innych językach może być śmieszne. Nie zamierzam tutaj dywagować na temat języków, na to przyjdzie czas w innych postach.

Więc, o czym zamierzam tutaj pisać?

Postanowiłem, że użyję tej platformy do rozważań na temat języków, metodologii, narzędzi, frameworków używanych nie tylko w web developmencie. Jeśli masz jakiś temat, który chcesz omówić na moim blogu - pisz śmiało. Możemy pouczyć się programowania razem - jest to taka dziedzina, w której człowiek nigdy nie przestaje się uczyć.

Czy komputer to całe moje życie?

Odpowiedź jest prosta: nie, choć spędzam przy nim dużo za dużo czasu. Planuję się przełamać i zacząć nagrywać blog, jednak moja krytyczna natura skutecznie mnie przed tym powstrzymuje. Po nagraniu filmu, na którym widać moją twarz oglądam go - i za każdym razem kasuję. Być może jeśli uda mi się przełamać tę barierę będę wrzucał tu filmy, na których pokażę trochę mojego życia codziennego. O pracy również coś będzie - w końcu to spory kawałek mojego życia.

To tyle, jeśli chodzi o mój początek tutaj. Kolejny post niebawem, jeśli wena dopisze. Zapraszam do dyskusji w komentarzach - na wszystkie postaram się odpowiedzieć.

Pozdrawiam,
A.

Sort:  

Hey @artsz. It's nice to see you here!

Chętnie będę czytał Twoje posty. Mam podobny problem z nagrywaniem swojej twarzy i dlatego wolą podejmować próby pisania.

Dzięki za komentarz! Może z czasem uda nam się przełamać :) Jeśli chciałbyś przeczytać artykuł o czymś konkretnym - wal śmiało!

welcome @artsz I would like to invite you to a business class that we are having right now. techniques to grow in steemit: https://discord.gg/hrjxG4G

Me gustaria invitarte a una clase de negocio que estamos teniendo en estos momentos. técnicas para crecer en steemit: https://discord.gg/hrjxG4G

@artsz,Hii I gave an upvote and comment on your post. Lets work together and be strong on steemit . You follow me and I'll follow you back
Also have a look on my post @steemit.com/@panditsaurabh which will you to think

Welcome to Steem! Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem and we upvote our users to help them grow! Please feel free to download the Android app here and the iOS app here.

To get more upvotes, please join our Discord server here: https://discord.gg/N7Et97G

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61153.73
ETH 3403.85
USDT 1.00
SBD 2.51