You are viewing a single comment's thread from:

RE: JESIEŃ W SEPII 🌾🍂🍃🍁

in #polish5 years ago

Nigdy nie brałem udziału w konkursie fotograficznym :-( wczoraj zupełnie przez przypadek zrobiłem fotkę nad jeziorem jak zabierałem łódkę po sezonie ... nie wiem czy sie nadaje do konkursu, nie jestem też przekonany czy spełniłem warunki tego konkursu ... pozdrawiam i miłej zabawy

Sort:  

Witaj:)
Niestety nie zdarzyłeś wziąć udziału w tym konkursie. Ale zdjęcie jest na prawdę przepiękne i aż ci zazdroszczę, że taki widok miałeś na żywo.
Serdecznie zapraszam cię do naszego świątecznego konkursu Kalendarz Adwentowy. Szykuje się świetna zabawa! Będzie nam bardzo miło jak dołączysz. Startujemy 2 grudnia i aż do Wigilii każdego dnia będziemy publikować post z pytaniem.
@julietlucy

Czesc,
dzieki za info ... "Niestety nie zdążyłeś wziąć udziału w tym konkursie" mówi się trudno. Każdy konkurs jest fajny ale nie biorę udziału gdzie w ocenie liczy się liczba głosów "Kalendarz Adwentowy". Już to nie raz przerabiałem. Chyba, że głosy liczone będą tylko niezależnych kuratorów albo członków grupy którzy nie będą mogli brać udziału w konkursie.
Poza tym widziałem kilka waszych postów robicie dobrą robotę, trzymam za Was kciuki i pozdrawiam.
@aple

Dziękujemy za miłe słowa.
Mimo wszystko mamy nadzieje, że skusisz się by dołączyć do naszej zabawy- niekoniecznie dla wygranej, a po prostu by jakoś się rozluźnić, wypowiedzieć.
Zdajemy sobie sprawe z tego, że takie konkursy nie zawsze mają zadowalające nas rozstrzygnięcia, ale mogą stanowić na prawdę fajną zabawę i zintegrować społeczność, na czym tak na prawdę nam zależy- tym bardziej w ten przedświąteczny czas.
Ślę pozdrowienia w imieniu całej grupy- @julietlucy.

W swoim życiu organizowałem naprawde wiele konkursów (głównie wędkarskich), od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie nawet zrobienie własnego konkursu ale mój kolega grafik nie ma czasu by cos mi przygotować (może w nowym roku). Uwierzcie mi, że nawet jeśli nagroda jest lizak, trzeba budować swój autorytet poprzez wiarygodność. Oczywiscie co do Waszej grupy to mam 100% zaufanie ale w sieci niestety nie brakuje "dzieciaków", którzy zrobią wszystko aby tego lizaka zdobyć za wszelką cenę. Dlatego jasny i prosty regulamin oraz niepodważalność niezależnej komisji, która wyłoni zwycięzcę to moim zdaniem rzecz konieczna. Tak jak pisałem z ciekawością będę się przyglądał Waszej działalności i jeśli nadarzy sie okazja będę ja wspierał. Pozdrawiam

Zapraszam Cię do naszej grupy. Jeżeli chcesz dołączyć klikaj w link: https://discord.gg/rcvWrAD
Jeżeli chciałbyś dołączyć a będziesz miał jakieś problemy to pisz, pomożemy Ci.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66753.89
ETH 3256.47
USDT 1.00
SBD 4.34