Agresywne zarządzanie kapitałem - test nr 2 od 5$

in #polish6 years ago

Trochę z ciekawości jak to wyjdzie, a trochę z nudów zdecydowałam się poprowadzić równolegle drugi test. Oczywiście główny cel od 5$ do 5mln$ jest i będzie w trakcie realizacji i nie będę z niego rezygnować.

Mam trochę więcej wolnego czasu i chciałabym sprawdzić jak tak mocno agresywne zarządzanie kapitałem się sprawdzi zwłaszcza w połączeniu z czymś co jest okryte bardzo złą sławą, ogólnie w jakichkolwiek formach inwestowania, czyli tzw. uśrednianie strat, piramidowanie strat... nazw jest wiele, ale myślę, że każdy wie o co chodzi. Jeśli ktoś nie wie to wyjaśnię krótko, że strategia ta polega na tym, że zyski księgujemy, a jeśli nie trafimy to uśredniamy cenę licząc na to, że uda nam się wyjść z danej transakcji bez straty.

W tym teście agresywne ryzyko oznaczać będzie użycie 20% kapitału na całą pule zleceń. Pula zleceń bo zaczynam od minimalnego wolumenu i daję sobie pole do uśredniania strat. Zaczynam standardowo od 5$ na rachunku w centach, czyli mam do dyspozycji 500 USC.

Tutaj widoczny zasilony już rachunek i nawet już są otwarte dwie transakcje. Do zabezpieczenia się przed większym spadkiem niż 100 USC zabezpieczam się przy użyciu EA SLK 2.6 (EA napisane przez Marcina Robaczanego, darmowe). Po prostu zanim otworzę jakąkolwiek transakcje to wpisuję w EA przy jakim poziomie salda rachunku (equity) EA ma pozamykać automatycznie wszystkie zlecenia.

Tu dla odmiany cel będzie mniej wygórowany bo jest nim 5krotne pomnożenie wyjściowego kapitału, czyli od 5$ do 160$. Po przejściu każdego poziomu podwajam wolumen.

Sama jestem ciekawa rezultatów. Mam łącznie 5 prób, więc jak zdarzy się seria 5 strat po 100 USC to po prostu jest koniec gry. W momencie dojścia do 160$ zwycięstwo.

Standardowo daję podgląd do rachunku, żeby nic nie było utajnione. Rachunek ten już ma w swojej historii 5$ straty, ale nie chciałam do tego celu specjalnie zakładać nowego rachunku.

===================================
https://www.mql5.com/en/signals/397975

Sort:  

Wymieniliśmy w rozmowie z @piotrmajda kilka uwag odnośnie zarządzania kapitałem w komentarzach jego wątku :
https://steemit.com/polish/@piotrmajda/zawod-spekulant-3-czy-cena-wejscia-ma-znaczenie

Wspomniałem tam o strategii runowej i użyciu 10% ryzyka na pozycję przez jednego z profesjonalnych inwestorów, którego obserwuje.
Krótki SL mieszczący się zwykle w przedziale 20-30(czasem 15) pips - perfekcyjne wejścia i wyjścia - powodują, że potrafi w ciągu miesiąca dojść do ponad 100X zwrotu kapitału.
jest tu wszystko dopracowane, ryzyko jest trzymane w ryzach.
Wystopowanie - traktuje jako naturalną część tego biznesu.

Wraz z zwiększonym ryzykiem na pozycję - idzie wysoka selekcja wejść.

Jest jeszcze jedno podstawowe pytanie, bo mówienie o miejscu stawienia SL equity - już wiemy - jakie zatem będzie miejsce brania TP?
Także stałe TP Equity ? Czy może zmienne - trailowane.

Zajrzę do tego i z chęcią sprawdzę co tam pisaliście. Dzięki za informacje. Wiem, ze niektórzy potrafią takie wyniki robić, ja tez potrafię sporo % zrobić, ale nie w tak krótkim czasie.
Jeśli chodzi o tp u mnie to mam ustalony górny poziom po dojściu do którego po prostu od nowa ustawiam sl na nowym poziomie... po zakończeniu całego cyklu. Tutaj w opisywanym przypadku pierwszy pułap tp wyniesie 500 + 100 usc. Po dojściu do tego poziomu już podwajam wolumen i robię poziom drugi czyli kolejne tp na poziomie 600 + 200, i znowu podwojenie i kolejne tp na poziomie 800 + 400. Po osiągnięciu 1200 koniec i prZeliczenie nowego sl od 1000 (poziom drugi kapitał wyjściowy) 20% sl czyli przy equity 800 koniec i znowu ryzykuje kolejne 200 itd.
Cel to 160$ i wtedy nowa rundę będę zaczynać od 10$ nie od 5$.
Precyzyjne wchodzenie w rynek to nie dla mnie, próbowałam nie raz i mimo starań nie czuje się z takim typem handlu komfortowo.
Nie wiem czy da się zrozumiem te moje wyjaśnienia, jutro to dokładniej opisze i dorzucę tabelki i obrazki żeby łatwiej było zrozumieć co mam na myśli. :))
Dodam jeszcze, ze jeśli się nie uda 5 razy pod rząd to po prostu tracę 5$.

Powodzenia... bo jest to realne zalozenie. Przy dobrej fali wygranych daje wysoki profit procentowy.... Zaorski tak robi( runy spekulacyjne ).
Pozdrawiam Magnus.

On z 60k zrobił teraz 5,5mln pln w 2-3 miesiące :/ szokujący wynik, mistrz. Wczoraj takie info padło na fb...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58664.80
ETH 2569.75
USDT 1.00
SBD 2.42