Sort:  

Na pewno powinnaś o tym napisać artykuł :) bo dla mnie kwestia cholesterolu i jak byliśmy wprowadzani w błąd przez lata jest fascynująca.

Proszę śmiało :)
Jeśli uważasz, że powinnam dostać flagę .. Poproszę . Przekażę ją mentalnie moim wykładowcom :)
Najświeższe doniesienia nadal są różne. Ile badań, tyle opinii na ten temat. Każdy z nas jest inny i każdy inaczej reaguje.

Dlaczego więc w Danii nie można kupić produktów na bazie margaryny od wielu lat? Dlaczego zakaz wprowadza się w USA, niedawno w Norwegii itd. Dlaczego, w krajach gdzie nie istnieje margaryna jest mniej chorób serca? :) Dlaczego wegetarianie chorują na miażdzycę? (brak mięsa, dużo tłuszczu roślinnego z kwasem linolowym powodującym stany zapalne -> miażdzycę)

Ja do Ciebie nie mam kompletnie nic, bo wiem, że nie wynika to z Twojej jakiejś zatwardziałości umysłowej tylko właśnie z błędów merytorycznych na uczelniach. Jak gdzieś wyżej pisałam: mnie też tego o margarynie uczono, dlatego po części rozumiem skąd czerpałaś dane. Jednak stety lub niestety - większość danych w naszym pięknym kraju trzeba weryfikować na własną rękę, bo jesteśmy zawsze jakieś 10 lat do tyłu z zaleceniami zdrowotnymi.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62581.77
ETH 2546.73
USDT 1.00
SBD 2.75