You are viewing a single comment's thread from:

RE: MASŁO CZY MARGARYNA ? #6

in #polish7 years ago

nie sądzisz, że flaga to trochę za ostro? ja też wiem, że margaryna szkodzi, bo takie są najnowsze badania, ale na stronach polskich towarzystw naukowych dalej widnieją info o jej rekomendowniu pacjentom. Jesteśmy jako kraj tochę zacofani i gdyby się dało dać flagę tym "u góry", które takie zalecenia wydają, to też bym to z chęcią zrobiła. Jednak @robaczekwikaaa zrobiła jakiś research i nic dzinego, że uwzględniła w nim (świadomie lub nie) zdanie towarzystw naukowych.

Sort:  

Nie będę bezczynnie patrzeć na propagowanie zalet margaryny, zalety znikną, zniknie flaga. To, że żyjemy w patologicznym państwie nie zwalnia z myślenia, wystarczy poczytać o tym jak inne państwa reagują na margarynę.

Wiem, że ostro ale ten temat mnie wyjątkowo denerwuje :(

no w sumie mnie też wkurza strasznie, nawet kiedyś na początku studiów zrobiłam ostentacyjną akcję "wyjścia z wykładu" jak wykładowczyni zaczęła polecać margarynę w chorobach serca, ale potem się okazało, że w Polsce wszędzie są takie zalecenia i nauczyłam się nie reagować palpitacją serca i ostrą dyskusją z prowadzącymi na każdą wzmiankę o tym.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62581.77
ETH 2546.73
USDT 1.00
SBD 2.75