You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jadłospis Kowalskiego - jakie niedobory powoduje?

in #polish7 years ago

Natto jest maga, mega zdrowe! Szczególnie cenne przez witaminę K2, które jest najbogatszym na świecie źródłem i "bije na łeb" wszystkie pozostałe produkty! Jedz do woli :) Gdzie jadasz natto? Ja próbowałam go tylko raz , będąc w Korei. Aż tak mi wtedy nie smakowało, ale z chęcią dałabym mu drugą szansę.

Co do diety: napisz mi proszę maila na adres: [email protected] (chociażby kropkę, będę wiedzieć, że to Ty), to wyślę cennik z dokładnym opisem rodzajów współpracy na jakie można się u mnie zdecydować ;)

Sort:  

W Kuchniach Świata sprzedają mrożone natto. Wystarczy je wyciągnąć z zamrażarki dzień wcześniej. Czteropak kosztuje coś koło 10 zł.

Wow, świetne info <3

A co to?😀

Sfermentowana soja. Mnie bardzo smakuje, ale moi znajomi twierdzą, że jest niejadalna.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54