Sort:  

Poczytałem trochę o oleju kokosowym i przyznaje Ci rację !
Wciąż każdy mi mówi, jak to olej kokosowy jest zdrowy i fit. Moja dziewczyna mnie zaraziła zdrowotnością tego specyfiku, a jak się okazuje jest stawiany na równi z masłem czy nawet smalcem...
Jednak sprawdzona kuchnia jest najlepsza i nie ma co udziwniać.
Ja zawszę stosuje masło, oliwę, olej bo nadają smak potrawą, a olej kokosowy nie ma takiego wyrazistego smaku co mi bardzo przeszkadza.

Ten brak wyraźnego smaku to dla mnie czasem zaleta, czasem wada :) Ja też bym do Twojego przepisu wolała znacznie bardziej dodać masło, ale też w niektórych potrawach lepiej sprawdzi się olej koko :D
Gdybyś miał ochotę jeszcze trochę o oleju kkosowym poczytać to zapraszam do mojego tekstu o tym :) https://steemit.com/pl-artykuly/@anna.urbanska/olej-kokosowy-zly-czy-dobry-wszystkie-argumenty-za-i-przeciw

super artykuł !
bardzo dużo istotnych informacji, super :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54274.36
ETH 2279.16
USDT 1.00
SBD 2.33