You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje hobby - kolekcjonowanie autografów.

in #polish6 years ago

Ja znam sprawę z trochę drugiej strony. Po moim udziale w programie Polsatu, bardzo dużo osób pisało na mediach społecznościowych z prośbą o przesłanie im autografu (nie wnikam czym sobie zasłużyłam na to, aby to coś było warte). Pierwsze kilkanaście osób to było takie "wooow, ktoś chce ode mnie autograf! super!", a potem jak po miesiącu poszłam na pocztę wysłać wszystkie obiecane autografy, zapłaciłam dość sporo za znaczki... już nie było tak super :D Kilka takich tur wysłałam z szacunku do tych osób, które pisały, ale też tak w nieskończoność się nie da biegać na pocztę, a dziś nawet (prawie 4 miesiące po moim ostatnim występie w TV) ktoś jeszcze napisał. Głupio mi odmawiać, ale też miliony wydawać na znaczki nie za fajnie :D

Sort:  

Tak się dzieje, gdy jednym sposobem korespondencji jest fanpage lub e-mail . Ja osobiście bazowałem głównie na listach tradycyjnych. W tym sposobie panuje reguła, że zawsze w kopercie obok listu, dołączona jest koperta zwrotna ( już zaadresowana na kolekcjonera ) wraz z naklejonym znaczkiem. Robimy to w celu oszczędzenia portfela naszej "gwiazdy". Najzwyczajniej miałaś zły sposób kontaktu. Niektórzy kolekcjonerzy "Janusze", gdy znajdą adres e-mail z którego ktoś odpisuje, potrafią wysłać kilka razy prośbę aby mieć po prostu więcej podpisów.

tak, tak, większość tych osób piszących do mnie to ogólnie nie poważni kolekcjonerzy, a raczej w większości dzieci i nastolatki, które chcą mieć podpis kogoś z TV i próbują pisać na Facebooku. Raczej nie sądzę, żeby to były jakieś fejkowe konta zwielokrotnione, bo większość tych próśb przychodziła na fanpage Facebooka lub na konto na Instagramie, a tam łatwo wyłapać czy to fejkowe konto. Tak czy siak to dość miłe stanąć po drugiej stronie i takim "głupim" podpisem sprawić komuś przyjemność :) Szczególnie, że potem niektórzy odsyłali zdjęcia, że dostali i się cieszą i dziękują :))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67599.37
ETH 3782.24
USDT 1.00
SBD 3.49