You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jakie obrazy z sieci możesz wykorzystać do swojego posta?

in #polish6 years ago

Hej, dziękuję za miłe słowo, pomyślę także o wersji angielskiej ;)

Przykładowa notka licencyjna może wyglądać następująco: Zdjęcie The Silent Hospital autorstwa Ryana McGuire opublikowane na licencji CC0.

Wiele banków zdjęć, jeśli publikuje zdjęcia wymagające opisania autora dodaje od razu gotową do skopiowania formułkę, którą należy dodać do swojego posta i to załatwia sprawę

Sort:  

Bardzo ładna przykładowa notka licencyjna - dziękuję Anna :)

Darmowych banków zdjęć masz na myśłi? Jakie to są jeśli można - bardzo to będzie pomocne dla mnie i dla innych :)

Kilka podałam w poście, po kliknięciu od razu przeniesie Cię na stronę danego banku. Ja osobiście korzystam często poza tymi wymienionymi z Foodiesfeed (ze względu na "jedzeniową" tematykę). Inne ciekawe to na przykład Gratisography, Little Visuals, Cupcake, Tookapic, Freestocks, MMT, Skitterphoto, Foter.

Sporo ich jest!

Wow - masz tego trochę - dziękuję, będę tam zaglądał.

Widać, że siedzisz w tym trochę :)

PS: w tym show jak było? masz jakiegoś Yotube z tego, filmy?

Tak, dopiero miesiąc temu zakończyła się emisja programu, więc dalej odbija się on echem w wielu miejscach. Jestem zaskoczona, jak wiele osób oglądało i na przykład rozpoznaje nas na ulicy ;O, dla mnie szok.
Na platformie Ipla można oglądnąć wszystkie odcinki ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85