You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] #6 Przeładowanie IQ: Max Planck

in #polish7 years ago

"...jednocześnie dziwną i piękną teorię, ale przede wszystkim bez niej nie byłbyś w stanie używać tego narzędzia, którego używasz do czytania tego postu.
Czego ja używam do czytania tego postu? Komputera? Oczu?

Sort:  

jeśli używasz komputera to miałem na myśli komputer ;)

To dzięki Planckowi mogę czytać na kompie? Co ma wspólnego jego teoria z kompem?

Nie zadawaj tyle pytań, bo wystąpisz w kolejnym odcinku "Przeładowanie IQ" ;)

Budując procesory z coraz mniejszymi tranzystorami musimy uwzględniać zjawiska w skali mikro, które opisuje właśnie mechanika kwantowa, którą zapoczątkował Planck. Bez uwzględniania tego, że elektrony zachowują się nie tylko jak cząstki, ale również jak fale mielibyśmy problem.

Wierzę Ci na słowo :( fizyka była jest i pozostanie dla mnie po wsze czasy czarną magią.
Na studiach miałam biofizykę. Rozumiałam i trafiały do mnie takie zjawiska jak przepływ cieczy w naczyniach, lepkość krwi i wszystkie tematy, które zahaczały o "bio". Pozostałe tamaty: jakieś prądy, mostek Wheatstonea były tylko plątaniną kabelków, triody nauczyłam się na pamięć, słowo po słowie ze skryptu, kilka stron. Triodę zaliczał każdy więc nie było co liczyć na łut szczęścia.

Anka.. dzieki niemu działa twoja komórka, a dzięki Einsteinowi gps w twojej komórce nie wywiezie Cie w las.. @jakipatryk propsy za propagowanie takich treści bo jak widać trzeba..

Akurat dzięki gps-owi wielokrotnie w buraki wjechałam... tjaaa

to raczej dzięki oprogramowaniu, a buraki widać przez szybę :D

buraki są tylko przenośnią, podobnie jak maliny

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61563.75
ETH 2648.09
USDT 1.00
SBD 2.46