You are viewing a single comment's thread from:

RE: Political fiction po polsku - cz. 2. i ostatnia

in #polish5 years ago

Uwielbiam czytać Mroza, jak wiadomo może niekoniecznie wszem wobec, ale przez pierwszy tom nie mogę przebrnąć. Przeczytałam kilkanaście stron i nie zachwyciło.... Co do obsady, to jestem przeciw Magdalenie Cieleckiej - przecież to Chyłka u Mroza.Jeśli ma być serial czy film to z innymi aktorami/aktorkami niż w "Chyłce".

Sort:  

"Obsadzałem" aktorów w ciemno. Do tej pory, ani nie czytałem nic z Mroza, ani nie widziałem żadnej ekranizacji jego prozy. W sumie więc niechcący tak się ułożyło. Ale rzeczywiście, jeśli Cielecka zagrała w ekranizacji Mroza, to niech jest już kojarzona z tamtą rolą.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68140.53
ETH 3250.90
USDT 1.00
SBD 2.65