Najlepsze lekarstwo.

in #polish7 years ago (edited)

Kichnęłam "od serca" 14 razy z rzędu.
A to oznacza, że odleżę swoje w betach :P
Najlepsze lekarstwo na kichanie, zatkany nos, migreny czy inne bóle głowy, jest jedno - KIM

kim 004.jpg

Sort:  

Mój (świętej pamięci) Wujek z Ameryki, będąc u nas w gościach miał właśnie gigantyczny katar w związku z czym co chwila kichał aż za którymś razem zapytał mojej Mamy (swojej szwagierki): "Wera, masz coś na kichy?"

No cóż, on już mieszkał koło 50-ciu lat w USA.
Mama przez godzinę nie mogła zapanować nad śmiechem :)

On przypomina Androida.

Jeśli tego 5.1 od krugera...brrrr

Haha... rzeczywiście :) Najważniejsze, że jest skuteczny :)

Bardzo ciekawe -nie znalem tego. Ja polecam tradycyjny balsam tygrysek !!!

Gdzieś mam taki balsam... ja jednak lubię KIM. Chociaż skuteczne są oba preparaty. KIM kupiłam w sklepie zielarskim zupełnie niespodziewanie.

@anka, może obiecany przepis na gyrosa też wpłynie pozytywnie na poprawę Twojego zdrowia? ;) :)

O, poroszę przepis :P

Proszę bardzo, już na Ciebie czeka, jeszcze ciepły ;)
https://steemit.com/polish/@grecki-bazar-ewy/gyros-domowy-obiecany-przepis-ewy

Pita jest u nas do kupienia, mięso wieprzowe i kurzęce lubię, sos cacyki sobie daruję z wiadomych powodów, reszta jest ok, nawet bardzo ok :)

To się bardzo cieszę :) Smacznego :)

a z czego to jest ?

To jest taki mentolowo miętowy roztwór, dość intensywny w zapachu. Co jeszcze jest w składzie to pojęcia nie mam.
Rewelacyjny do inhalacji, kiedy trzeba przetkać zatkany nos. Bierze się szklankę wrzątku, kilka kropli do tego i wdycha się całą buzią aż zimno się w krzesło zrobi :P Dodatkowo posmarować wokół nozdrzy, świetnie działa :)
U nas jest ktoś od chińskiego, może odczyta? @mazelin?

Przypomniał mi się "Amol", też był mocno miętowy. Napij się też soku z cytrusów ;) Dużo zdrówka życzę :)

Podobne do Amola.... tylko lepsze. Cytrynkę i grejfruty mam, madarynki też. Do blendera smoothie wrzucę, bedzie ok.
Dzięki Ewa za dobre słowo :)

Amol number one😀 mi bardzo pomaga jak nasmaruje mi dziewczyna plecki kiedy kaszle😀

Odpowiedni masaż zawsze pomaga ;) :)

Bardziej pieprzóweczka pomaga :P
Wkłada się ziarenko pieprzu do pępka, przykrywa drugim pępkiem i ściera na pył :)

O tak! :) Ale po masażu :P

Congratulations @anka! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of comments
Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

fszystkie anki so gupie!!!1111! :P

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63209.62
ETH 2570.91
USDT 1.00
SBD 2.76