Sort:  

Kurczak wieprzowy... skąd ja to wezmę???

Też tak przeczytałam z początku :)

No cóż... w dzisiejszych czasach pewnie da się wyhodować i to ;)

Mają obiecane działanie lecznicze, prawda?
U nas jest gotowa przyprawa do gyrosa, można jej użyć?

Pewnie że mają, przecież obiecałam :)
Można użyć gotowej przyprawy do gyrosa. Jednak moim zdaniem poczytaj jaki jest skład i zawsze możesz coś dodać od siebie ewentualnie, każdy ma inne gusta (i sprawdź czy nie ma czosnku w proszku).

Teraz to mam smak !!

Więc do dzieła! :)

No! W końcu jakieś jedzonko :D

Wiedziałam, że się ucieszysz :)

Ehhh takie pyszności a ja na diecie :/

No cóż... w blockchain przepis się nie zgubi ;) Pozdrawiam :)

Ale bym zjadł. Trzeba ruszyć się w miasto, bo robić nie mam czasu jak na razie.

Ewa przypomniałaś mi wakacje w Leptokarii i mała tawerne przy plazy ❤ na pewno sobie zrobię

Leptokaria, przesympatyczna miejscowość prawie pod Olimpem. Bardzo mi się tam podobało, mam nadzieję że Tobie też :)

Mniam. Przepis brzmi bosko. Uwielbiam tzaziki. Tzaziki domowym gyrosem muszą smakować bosko. Koniecznie trzeba będzie wypróować Twój przepis. Coraz bardziej brakuje mi na Steemicie opcji apisywania przydatnych postów. Ogromnie by się tutaj coś takiego przydało właśnie na takie okazje jak ta.

Spróbuj koniecznie :) Gyros to fajne jedzonko bo można stosować przeróżne dodatki i tworzyć nowe smaki.
Typowo grecki gyros w jakimkolwiek placku to mięsko, pomidor, cebula, cacyki + na Korfu grecki sos pomidorowy a w Salonikach musztarda i ketchup. Ostatnimi czasy jednak gusta się zmieniają i dodatki do mięska mogą być przeróżne.
Ja zapisuję przydatne posty w zakładkach, zawsze jest to jakieś wyjście ;)

No i jest obiecany przepis :)) Zapachniało mi latem , wakacjami.. dziękuję za przywołanie pięknych podróżniczych wspomnień!

Miło mi :)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam z wyspy Korfu :)

W tamtym roku myślałam o odwiedzeniu Twojej wyspy, bo otwarto loty z mojego miasta. Mam nadzieję, że kiedyś się uda :)

W takim razie trzymam kciuki za nasze spotkanie :)

mmmmm kobieto :) pychota!!!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54339.14
ETH 2284.19
USDT 1.00
SBD 2.33