You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jednogarnkowa fasolka zielona po grecku - #pl-kuchniakonkurs (2).

in #polish6 years ago

mmmmm uwielbiam potrawy jednogarnkowe, uwielbiam tez potrawy z patelni .... a ta fasolka az mi slinka cieknie :) trzeba bedzie wyprobowac :) wedle Twojego przepisu ......:) konkretnie chodzi mi o przyprawy ... odaje juz do wielu miesnych potraw cynamon ale do fasili z garnka jeszcze nie dodawalam ... cos czuje ze bedzie mi bardzo smakowalo ......!!!!!!

Sort:  

Na Korfu cynamon dodaje się prawie do wszystkiego ;)

Cynamon zawsze kojarzy mi się z jabłecznikiem i daniami mlecznymi.
Nigdy nie dodawałem do mięs. Warto spróbować.

Miałam to samo... aż przyjechałam na Korfu ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63648.37
ETH 3125.02
USDT 1.00
SBD 3.87