You are viewing a single comment's thread from:

RE: Grecki gyros - co to jest i czym to się je.

in #polish7 years ago

mmmmm ale mi smaka narobilas .... no Gyros musi byc jak tylko ide do greckiej restauracji ....... ale i w domu czesto robilam .... :) z tym ze ja nie robie ani z pita ani z frytkami .... uwielbiam z ryzem a i z kaszami (gryczana lub jaglana) juz robilam) :) i koniecznie musi byc cacyki :) .....

Sort:  

No proszę, gyros z ryżem - czemu nie :) ale Grek pewnie by marudził ;)

Nie wiem, mnie tak zarazil nasz Spyros ... u nich zawsze jadlam z ryzem mieszanym czarny z naturalnym ...:) frytek nie jadam prawie wcale i teraz nie pamietam juz czy to ja prosilam o ryz czy w zestawie tak mieli ale od lat jak chodze ze znajomymi zawze z ryzem zamawiamy :) ...... moj maz oczywiscie z frytakmi .....:)

Na pewno prowadząc grecki lokal (czy jakikolwiek inny opierający się na kuchni jakiegoś regionu) za granicą, w innym państwie mam na myśli, należy wziąć pod uwagę oczekiwania i przyzwyczajenia kulinarne klientów i mieć w menu wszelkie dodatki. Ja sama jak idę do restauracji to lubię coś pozmieniać, na przykład zamienić ryż na frytki ;) i dobrze jest, jeśli kelner przyjmuje takie zamówienie. Nie ma więc dla mnie nic dziwnego w tym, że lubisz gyrosa z ryżem :) ale w kuchni greckiej gyros jest z frytkami i plackiem pita i tak go jedzą Grecy.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54349.85
ETH 2284.90
USDT 1.00
SBD 2.32