You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sposoby na naturalną suplementację! Multiwitamina z pożywienia - Przyprawy #2

in #polish7 years ago (edited)

ooooo ja mam fiola na punkcie przypraw :) kilka szuflad pelnych sloiczkow z przyprawami:) po sloiki ziol ktore sama suszylam i pulweryzowalam :) jestem zwolennikiem ostrych dan :) przesadnie ostrych :) Moje ulubione ktore laduja w kazdej potrawie to : kurkuma, pieprz cayenne, ziele angielskie, czarna sol kalanamak, gozdziki, kminek, papryczki, pierprz czarny, bialy, czerwony, sol himalajska, pieprz ziolowy, pestka z avokado, sproszkowane liscie czosnku niedzwiedziego, czarnuszka, pietruszka, seler opcjonalnie Grzyby, pieczarki i tym podobne ...zaleznie od potrawy galka muszkatolowa, cynamon, cardamon, wszelkie majeranki, tymianki, bazylie, szalwie, rozmaryn itd.

Sort:  

Mmmmm, tyle zdrowia! Pestka z awokado! Czytałam o jej właściwościach i związkach w niej zawartych ale jeszcze nie wypróbowałam. Dziękuję za przypomnienie, kolejną ususzę i wykorzystam na pewno ! :)

polecam rowiez pestki z papaya.. susze i uzywam jak pieprz :) rowniez cudowne wlasciwowsci .... z odrobaczaniem na czele :) ...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 63894.70
ETH 3178.14
USDT 1.00
SBD 2.63