You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 5 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish5 years ago

Najlepszy prezent jaki dostałem to było tak dawno temu ale doskonale pamiętam. Jak miałem 10 lat miałem wypadek i wylądowałem w szpitalu na 2 miesiące, wypuścili mnie dopiero przed samymi świętami. A że rodzice wiedzieli jak bardzo lubię muzykę, postanowili mi w końcu kupić mój wymarzony prezent. Oczywiście ojciec nie wytrzymał do gwiazdki i już wcześnie mi pokazał co Mikołaj dla mnie szykuje. Jakie było moje zdziwienie, mój pierwszy magnetofon, Duży Kasprzak, to był szok, nie wierzyłem, ale obiecałem ojcu że nic nie powiem aż do samej gwiazdki, jak te dni bardzo powoli leciały. Po świętach pojechaliśmy do mamy brata, on miał wielki magnetofon szpulowy i od niego miałem moje pierwsze składanki. I zaczęło się przesiadywanie po nocach i czatowanie na jakieś zagraniczne utwory. A później były pierwsze nagrania metalowe, rodzice bardzo szybko zrozumieli że popełnili błąd, ale nie mogli mi tego zabrać, ja byłem taki biedny, przecież nie dawno miałem wypadek. :) Do tej pory stoi u mojej mamy.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59849.00
ETH 2961.62
USDT 1.00
SBD 3.82