Sort:  

Nie, nie słyszałem. Zaraz posłucham.
MTV to chyba 20 lat temu puszczało muzykę teraz same rakowe programy dla nastolatków.

Zgadza się, ponad 20 lat temu, to była całkiem inna stacja. Puszczali rock, metal, koncerty, festiwale. Dobrze że teraz jest internet, bo chyba ciężko by było coś znaleźć.

Kabanos - Buraki (vel Mam na to wszystko...) XD
Słuchało się w 2012 roku :)

Ja dalej od czasu do czasu słucham, mam nie kiedy takie jazdy, robię sobie wiadro kawy i cała noc jest moja, leci wszystko co mi się przypomni, a jakie kawałki się przypominają to szok, jakiś utwór którego nie słyszałem z 15 lat. Super sprawa, polecam

Też czasami robię sobie takie "maratony", zwłaszcza w weekendy.

Uwielbiam Kabanosa, ale z SOAD mi się jakoś nie kojarzy. Wiadomo - z każdym jest inaczej. Cienka kiełbasa ma swój unikalny styl. Polecam :-).

Może źle napisałem, ten kawałek Buraki, dla mnie kojarzy się z SOAD. Nie wiem dla czego, jak pierwszy raz go usłyszałem, od razu w głowie System.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64956.33
ETH 3456.79
USDT 1.00
SBD 2.55