You are viewing a single comment's thread from:

RE: [#Religia] #3 Liczy się tu i teraz – ta sekunda. Mt 21, 28-32 Możemy uwolnić się od przeszłości.

in #polish7 years ago

Ludzie teraz są bardziej skupieni na Sobie i swoich karierach,zapominają o Bogu i innych osobach ich otaczających.Liczy się tylko kasa,to jest przykre już nie wielu chcę coś zrobić za darmo ot tak dla przyjemności.Pomóc drugiemu jeśli nic nie będę sam miał z tego,to mi się nie opłaca.Nie na widzę takiego podejścia kiedyś taka osoba może sama potrzebować pomocy,co w tedy z Nim będzie jak wcześniej po odwracała się od wszystkich.Pieniędzmi na pewno tego nie kupi

Sort:  

Masz rację, czasy się zmieniają i ludzie robią się coraz większymi egoistami a i zawiść chyba jest coraz większa niestety.

Tak zgadza się Ty też mieszkasz za granicą, nie wiem jak jest u Ciebie.Ale tu w Holandii często się zdarzał w szczególności w sklepie(nie tylko mnie)Dwójka Polaków rozmawia po Polsku gdy usłyszą z daleka Polski język zaczynają rozmowę między sobą,po Angielsku lub Holendersku.Wiesz jakie to jest śmieszne,a zarazem smutne.Oczywiście nie mówię że wszyscy

Dokładnie wiem o czym mówisz... to bardzo smutne. Znam też o wiele smutniejsze przykłady. Albo może bardziej chore?

A ja mam zupełnie inaczej. Mam wrażenie, że wszystko co osiągam, dużego i małego, dzieje się bo ktoś tam nade mną czuwa :)

Mam tak samo.Wierzę w Boga nie w ludzi,choć bardzo bym chciał.Człowiek nie jest zły jeśli ma odrobinę Boga w sercu.Choć znam i nie wierzące osoby które są lepszymi ludzmi niż nie jeden katolik biegający do kościoła co tydzień

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63760.92
ETH 2737.73
USDT 1.00
SBD 2.60