You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] Piąta rocznica śmierci Przemysława Gintrowskiego

in #polish7 years ago

Literówki się zdarzają każdemu, źle mnie zrozumiałeś, ja się nie licytuję który z nich jest lepszy, dla mnie wszyscy są dobrzy, znam tylko te utwory które Tobie wymieniłem, po prostu słucham innego rodzaju muzyki, ale szanuję każdego wykonawcę nie ważne co gra. Jak to kocha co robi i ma odbiór, to nie ważne co inni mówią. Powinien robić swoje.

Sort:  

Zrozumiałem Ciebie dobrze, tylko rutynowo podszedłem do rozmowy tak, jak zazwyczaj zmierza jej bieg. Cierpię na swego rodzaju fanatyzm na punkcie "trójcy", i pewnego rodzaju snobizm w tej kwestii :)

Szanuję za słowa dotyczące twórczej wolności. A szczególnie dlatego, że tyczy to się Kaczmarskiego ;)

Jak chcesz wejdź na mój blok możesz przejrzeć sobie cały zobacz jaki rodzaj muzyki tu wrzucam, a to jeszcze nie koniec od niedawna dopiero zacząłem regularnie to robić, powiem tak słucham każdego rodzaju muzy jaka mi się tylko podoba i nie określam żadnego artysty że on taki czy nijaki, po prostu mi może się nie podobać mogę tylko to powiedzieć, ale wiem że są osoby co bardzo kochają twórczość jakiegoś artysty. A kim ja jestem żebym mógł ludziom mówić czego mają słuchać i kogo.
Ps. Nie namawiam do oglądania moich wpisów ale jeśli interesujesz się muzyką może coś znajdziesz dla siebie

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61092.62
ETH 2666.59
USDT 1.00
SBD 2.62