You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czym jest wolność ?

in #polish7 years ago

Ale żeś mnie cofną w czasie,też mieliśmy klub w piwnicy tylko zamiast zioła piliśmy jakieś tanie wina jak było za co,kolegi starszy brat miał metę,jak nie było to i tak nam dawał na kreskę.Czekam na post o policjantach.Kurdę piękne czasy.Wspomnienia to jest to,swoich w życiu bym nie oddał.Jak mam doła często wracam do szczeniackich lat dobrze że jest YouTube muzyka przypomina wszystko.Wspomnienia wracają i dół się kończy z uśmiechem na twarzy.

Sort:  

U nas też były tanie wina ale częściej tanie piwo i papierosy.
Na rynku w 2002 roku kupowało się szlugi za 2 zł i piwo też tyle tam kosztowało.
Ja jestem rocznik '82 więc pamiętam jak z rodzicami stałem w kolejce po kolorowy telewizor ( nie wiem na chuj - splendor nie zadaje pytań ;) )
I pamiętam pierwsze klocki LEGO z Pewex'u.

Musze poszukać zdjęć. A mam jakieś choćby z tego Bunkra.

Fajne czasy,a z drugiej strony popieprzone także pamiętam kolejki jakieś zapisy listy kto za kim stoi.Ja rocznik 76 Tak teraz spojrzałem na tą datę szok jak to dawno było.A jednocześnie nie wiem kiedy to zleciało

Czas nie ma litości .....
Więc może to źle rozpatrywać co było i lepiej skupić się na tym co jest/będzie ...?
No nie wiem ....
Pamiętasz te piękne czasy gdy odpalałaś swój pierwszy komputer ?
Ja dostałem Commodore 64
Tak ... Na Komunię ;)

Pierwszy komputer z resztą jak i inne rzeczy miał kolega z klubu było to Atari pamiętam pierwszą grę jakieś gwiezdne wojny,to była zabawa graliśmy za zmianę,po 3 życia,i następny od początku i tak całe dnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61420.98
ETH 3276.21
USDT 1.00
SBD 2.47