You are viewing a single comment's thread from:

RE: Riposta Tag i sp-group, shadow-hand i herbacianymag

in #polish6 years ago

Przepraszam że się narzucam, nie odbierz tego źle, ale to co do mnie napisałeś jest trochę sprzeczne.
Mówisz że nic nie masz do sp-group a jednocześnie nie chcesz wspierać ludzi którzy dodadzą nasz Tag. Jeśli kiedyś powstaną jakieś małe grupy to i tak większość użytkowników których wsparłeś będzie należeć do jednej z nich. Wiem że to są Twoje pieniądze i nie mam prawa mówić Tobie jak masz je wydawać, po prostu chodzi mi o ludzi którzy poświęcają swój czas na tworzenie dobrych treści i liczą że za to dostaną odpowiednią nagrodę. Twoje wsparcie było pewną gwarancją na dobry głos, dzięki Tobie ludzie czuli się docenieni, i na prawdę to było super uczucie gdy pod moim komentarze pod ich postem, mówiącym dzięki komu post został podbity, w odpowiedzi dostawałem , "dziękuję za docenienie". Proszę zerknij na konto użytkownika @bartheek jego ostatni wpis https://steemit.com/pl-muzyka/@bartheek/freddie-mercury-72-rocznica-urodzin . Wiem ile on wkłada serca i pracy w tworzenie takich wpisów, ten post pisał parę dni a dostał za niego 1 dolara. Może ludzie będą się ze mnie śmiali że żebram od ciebie o pieniądze, ja po prostu wierzę że zmienisz zdanie i będziesz nadal wspierał użytkowników którzy też dodadzą Tag sp-group. Większość z nas już na prawdę miała dość tego co się dzieje na polish i uciekła w nowe miejsce gdzie miał być spokój i chcieli robić swoje to co do tej pory robili. Jeszcze raz proszę cię o przemyślenie swojej decyzji co do naszego Tagu. Uszanuję każdą Twoją decyzję jaką podejmiesz po przemyśleniu i już nie będę się narzucał jeśli nie zmienisz zdania. Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60637.64
ETH 2405.36
USDT 1.00
SBD 2.60