You are viewing a single comment's thread from:

RE: PM - Pierwsze raporty, Pierwsze zmiany

in #polish6 years ago

To mam jeszcze jedno pytanie, nie powiedziane że ostatnie. Nie chcę już umieszczać pod postem pytania czy ktoś wyraża zgodę, chcę wysłać środki na podbicie wpisu, i krótką informację, że post został podbity przez Ciebie. Moje pytanie: czy jak ktoś jest na czarnej liście bo np. nie chce głosu od bota, to czy te wysłane SBD wraca do mnie czy przepada. raz wróciło, ale to post był starszy niż 3 dni, a właśnie nie można wydłużyć tego terminu? To było drugie pytanie.

Sort:  

Nie chcę już umieszczać pod postem pytania czy ktoś wyraża zgodę

takie pytanie można zadać w memo, wykonują transfer

czy jak ktoś jest na czarnej liście bo np. nie chce głosu od bota, to czy te wysłane SBD wraca do mnie czy przepada

wraca do Ciebie

chcę wysłać środki na podbicie wpisu, i krótką informację, że post został podbity przez Ciebie

to zbyt skomplikowane, poza tym tylko kuratorzy są na białej liście, więc taki bid nie zostałby przyjęty a ja na tym bym stracił

Nie zrozumiałeś, jakiś post mi się spodobał, wysyłam do ciebie 1sbd na głos na wybrany wpis. Gdy wpis dostanie już od Ciebie vote, Ja piszę pod tym postem krótką notkę, coś w stylu.
Ten post został wybrany przez andzi76, a podbity przez @mmmmkkkk311 i jego program #perpetuummobile. Tak mogło by być?

To zależy tylko od Ciebie, ja nie wymagam pisania żadnych komentarzy. Być może niektórym autorom to mogłoby się nie spodobać.

Wiem że nie wymagasz, ale to ty sponsorujesz te głosy i moim zdaniem powinni wiedzieć że jest takie coś jak perpetuummobile.

Jeżeli chcesz to możesz zostawiać taki komentarz, gdyby jednak autorzy narzekali to przestań to robić

Jasne, nic na siłę nie będę robić. Mam nadzieję że nie będą narzekać.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62647.29
ETH 2439.61
USDT 1.00
SBD 2.66