PM - Pierwsze raporty, Pierwsze zmiany

in #polish6 years ago (edited)

Uzasadnienie zmian: Całkowicie zapomniałem o tym że jakiś tydzień temu dokupiłem kilka tysięcy SP dla Resistance Bot i w tej chwili mam tam ok. 9K SP.


Pojawiły się pierwsze raporty na #perpetuummobile. Dziękuję.

Nowe zasady i wskazówki dla współpracujących ze mną kuratorów:

  • otrzymujesz 10 sbd na wsparcie tagu którego jesteś kuratorem i głosujesz na wybrane przez siebie posty wysyłając do mnie maksymalnie 1 sbd per post (w memo wklejasz steemit link do postu) - bot głosuje gdy moja VP > 87%
  • staraj się nie zużywać więcej niż 2.5 sbd dziennie, tak by pozostali kuratorzy mieli równy dostęp do VP
  • nie częściej jak raz na 7 dni (gdy już wykorzystasz 10 sbd) publikujesz raport z linkami do postów na które głosowałaś/głosowałeś używając bota
  • twoje nagrody to: mój 100% upvote za każdy raport (musisz dodać tag #perpetuummobile) + auto upvoty dla twoich postów z mojego drugiego konta @mariuszkarowski + możliwość otrzymania głosu z mojego głównego konta o ile post mi się spodoba i go nie przegapię.
  • po opublikowaniu raportu dostajesz upvote i następne 10 sbd.

W ten sposób nie będę musiał dokładać do tej "piramidy finansowej" a zarobione tokeny z kuratorstwa i dochody z bota będą zamieniane na SP.
Bot jest również dostępny dla użytkowników z poza whitelist czyli dla wszystkich. Uwaga: max-bid w takim wypadku to 0.25 sbd i tylko raz dziennie. Użytkownicy nie przestrzegający tej zasady będą trafiać na blacklist.

Przypominam że na blacklist można zapisać się również dobrowolnie, wystarczy zostawić komentarz.

Sort:  

Ciekawe?

W ten sposób nie będę musiał dokładać do tej "piramidy finansowej" a zarobione tokeny z kuratorstwa i dochody z bota będą zamieniane na SP.

Ha...ha.. aż się uśmiałem... Dobre...

zachowując proporcje, właśnie tak wygląda od kilku dni moja rozmowa z fervi

Hahaha dobre.

Ok miejmy nadzieje, że społeczność jakoś się dogada. W moim tagu mało jest postów więc dopiero zużyłem 2 SBD. Nie chcę nikomu zaszkodzić, używam WISE jak i Twojego projektu. Co prawda bot, ale nie podbijam nim siebie i za darmo... A że paru dobrych autorów dostanie więcej to chyba nic złego naprzeciw całego zła platformy...Pozdrawiam

No i super, pytanie co z tym 5 SBD, do wydanie u Ciebie, czy do zatrzymania?

Niech wszystcy zatrzymają je dla siebie, nowe "prawo" nie może działać wstecz LOL

A jak będzie więcej dobrych postów, mogę użyć tych 5 SBD na podbicie dodatkowych wpisów. Czy mogę tylko te 10 SBD wykorzystać.

Możesz użyć ale nie otrzymasz zwrotu

Nie chodzi mi o zwrot, a o to że jak wykorzystam te 10 SBD a wpadnie jakiś dobry post czy mogę na niego w ten sposób zagłosować .

To mam jeszcze jedno pytanie, nie powiedziane że ostatnie. Nie chcę już umieszczać pod postem pytania czy ktoś wyraża zgodę, chcę wysłać środki na podbicie wpisu, i krótką informację, że post został podbity przez Ciebie. Moje pytanie: czy jak ktoś jest na czarnej liście bo np. nie chce głosu od bota, to czy te wysłane SBD wraca do mnie czy przepada. raz wróciło, ale to post był starszy niż 3 dni, a właśnie nie można wydłużyć tego terminu? To było drugie pytanie.

Nie chcę już umieszczać pod postem pytania czy ktoś wyraża zgodę

takie pytanie można zadać w memo, wykonują transfer

czy jak ktoś jest na czarnej liście bo np. nie chce głosu od bota, to czy te wysłane SBD wraca do mnie czy przepada

wraca do Ciebie

chcę wysłać środki na podbicie wpisu, i krótką informację, że post został podbity przez Ciebie

to zbyt skomplikowane, poza tym tylko kuratorzy są na białej liście, więc taki bid nie zostałby przyjęty a ja na tym bym stracił

Małe zmiany, i bardzo dobrze, to chyba szybko ta piramida się nie zawali :)
Ps. Jeszcze raz, dzięki za wsparcie.

Podoba mi się ta inicjatywa i trzymam kciuki za dalszy rozwój tego projektu. Wiele osób dzięki temu może jeszcze lepiej zostać wynagrodzonym za swoje wpisy.

Cenna inicjatywa.

Super! Może warto byłoby również opublikować zaktualizowaną listę tag’ów i ich opiekunów - bo z tego co zauważylam to oprócz #pl-kobieta doszły też inne 😉

Dobry pomysł, czekam jeszcze na odpowiedzi od dwóch osób a gdy je otrzymam to wtedy opublikuję aktualną listę

Super! Jasne zasady - jak dla mnie bardzo ok.

Po prawie tygodniu używania Twojego bota moje oczy się cieszą, gdy widzę listę postów w tagu #pl-filmy, które zarobiły dzięki niemu i Wise po kilka $$, a nie jak wcześniej po kilkanaście czy kilkadziesiąt centów. Po prostu gołym okiem widać wymierne korzyści dla autorów.

Jeżeli np. dostałem głos za pomocą twojego bota to już nie dostanę głosu z wise? Czy jest możliwe dostać 2x upvote?

polecam vlog Noisy'ego, jeżeli będziesz miał wątpliwości to zapytaj go o to.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67